اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان:

دروازه‎بان گهر به تیم ملی زیر 19 سال دعوت شد

در پی اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان دروازه‌بان تیم گهر دورود به تیم ملی زیر 19 سال دعوت شد.

دروازه‎بان گهر به تیم ملی زیر 19 سال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حسین اکبر منادی جوان شایسته دورودی به دور دوم اردوی تیم ملی فوتبال ایران در رده سنی جوانان دعوت شد.

 برپایه این گزارش، حسین اکبر منادی سنگربان اصلی تیم جوانان گهر دورود بوده که فصل گذشته با عملکرد خوب خود توانست یکی از ارکان کسب عنوان قهرمانی و صعود تیم گهر به لیگ برتر جوانان باشد.

محمود رحمتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود و سرمربی تیم جوانان گهر دورود با تأیید این مطلب گفت: حسین منادی گلرسال گذشته تیم جوانان بود که در مسابقات فصل قبل با بازی‎های خوب خود توانست نظر مربیان تیم ملی را جذب کند و به مرحله نخست انتخابی راه یابد.

سرمربی تیم جوانان گهر افزود: دو روز پیش مرحله اول انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان در شهر اراک برگزار شد که با انجام هماهنگی‏های لازم این بازیکن در این انتخابی حضور یافت و توانست با نظر مربیان تیم ملی به دور دوم اردوی تیم ملی راه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود اظهار داشت: طی چند سال گذشته برنامه ریزی‎های بسیار خوبی برای آینده فوتبال این شهر و سرمایه‎گذاری در رده‎های پایه انجام شده است که هرچه جلوتر می‎رویم، نتایج مثبت این برنامه‎ریزی‎ها و تلاش‎ها بیش از پیش خود را نشان می‎دهد.

وی افزود: صعود تیم گهر نوین به لیگ سه کشوری، صعود تیم جوانان گهر به لیگ برتر و همچنین دعوت حسین منادی به تیم ملی جوانان از نتایج مثبت این برنامه‎ریزی‎ها بوده که در یک سال گذشته حاصل شده‎اند.

لازم به ذکر است، مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان فوتبال از دوشنبه دهم تیر تا چهارشنبه دوازدهم تیر در محل هتل المپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول