اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای سیاست‌های کلی آموزش و پرورش صورت گرفت

توجه ویژه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مدارس قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در بحث مدارس قرآن و در حوزه مربیان قرآنی همان سیاست‌های کلی آموزش و پرورش را دنبال می‌کند و برگزاری این همایش نیز در راستای پیگیری و تحقق این برنامه است.

توجه ویژه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مدارس قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان صبح امروز در همایش کشوری دانش‌آموزی قرآن و سلامت در مشهد اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در بحث مدارس قرآن و در حوزه مربیان قرآنی همان سیاست‌های کلی آموزش و پرورش را دنبال می‌کند و برگزاری این همایش نیز در راستای پیگیری و تحقق این برنامه است.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم علمی قرآن به‌ویژه در زمینه سلامت و اخلاق، بهداشت و پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها، سلامت روان و تغذیه با رویکرد قرآن کریم و طب سنتی و اسلامی از محورهای اصلی این همایش است.

محمد فرودی؛ دبیر برگزاری این همایش نیز با اشاره به برگزاری نخستین همایش دانش‌آموزی قرآن و سلامت در آستانه ماه رمضان گفت: دبیرخانه این همایش دی ماه 91 در پژوهشکده منطقه چهار آموزش و پرورش مشهد تشکیل شد.

انتهای پیام/70003/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول