اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در واکنش به طرح صهیونیستی براور

حزب‌الله: صهیونیست‌ها در سایه غفلت عربی به دنبال مصادره کامل فلسطین هستند

حزب‌الله لبنان در واکنش به طرح صهیونیستی براور اعلام کرد در حالی که برخی عرب‌ها مشغول توطئه علیه یکدیگرند، صهیونیست‌ها به دنبال مصادره کامل فلسطین هستند.

حزب‌الله: صهیونیست‌ها در سایه غفلت عربی به دنبال مصادره کامل فلسطین هستند

به گزارش فارس به نقل از العهد، حزب الله لبنان در واکنش به طرح صهیونیستی براور و مصادره 800 هزار دونم از اراضی النقب و از بین بردن حدود 40 روستای بدوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی با طرح‌های خود که با هدف یهودی سازی کامل فلسطینی و مهاجرت دادن ساکنان آن انجام می‌دهد، از هر زمانی استفاده می‌کند، این در حالی است که برخی از عرب‌ها همچنان مشغول توطئه علیه یکدیگر هستند و میلیاردها دلار برای ایجاد فتنه و شکاف و تغذیه جنگ‌ها و کشتارها در میان مسلمانان هزینه می‌کنند.

کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در برداشت اولیه خود از طرح موسوم به طرح براور مصادره 800 هزار دونم از اراضی النقب و از بین بردن 40 روستای بدوی را به تصویب رسانده و به این ترتیب 90 هزار نفر را از خانه و کاشانه خود آواره می‌کند، این بدان معنی است که اعراب که 30 درصد از ساکنان این منطقه را تشکیل می‌دهند تنها در 1 درصد از اراضی این منطقه محاصره شده‌اند.

این طرح جنایتکارانه و خطرناک در راستای اقدام یهودی سازی گذشته است که اشغالگران اسرائیلی در بخش‌های مختلف فلسطین آن را انجام داده و در این راستا از بی مبالاتی امت عربی و اسلامی و جامعه بین‌المللی سوء استفاده کرده‌اند و تنها ملت فلسطین است که در برابر این پروژه واکنش نشان می‌دهد.

حزب‌الله لبنان با محکوم کردن شدید این هجمه اشغالگرایانه مستمر تاکید کرد که این حزب دست آزادگان عرب را که در برابر این طرح جنایتکارانه ایستاده‌اند، ‌می‌فشارد و از امت عربی و اسلامی می‌خواهد تا تحرک فعال در مقابله با این طرح داشته باشند و از مقاومت ملت فلسطین با تمامی ساختارهای آن حمایت کنند و این رژیم را از ادامه تجاوزهای پیگیر خود بازدارند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول