یکشنبه به دانشگاه ایرانیان می‌روم

رئیس‌جمهور سابق درباره برنامه خود گفت: بنده از یکشنبه به سر کار و دانشگاه ایرانیان خواهم رفت.
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان که پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به رئیس‌جمهور جدید به محله نارمک، محل سکونت خود بازگشت، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که حس شما پس از 8 سال خدمتگذاری چیست، گفت: من از مردم تشکر می‌کنم و ما همیشه خدمتگزار مردم بوده‌ایم.احمدی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 منتظر شما باشیم یا نه، تصریح کرد: منتظر امام زمان (عج) باشید تا انشالله زودتر بیاید.رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برنامه شما برای فردا یکشنبه چیست، تأکید کرد: بنده به سر کار، دانشگاه ایرانیان می‌روم.انتهای پیام/
احمدی نژاد
20:28 - 12 مرداد 1392

2 بازنشر
10 بازدید



1 پاسخ