اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

66 درصد روستاییان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ما در تلاش هستیم که تا پایان امسال پوشش روستاییان بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی را به 66 درصد برسانیم.

66 درصد روستاییان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه گازرسانی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تمام شهرهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند به طوریکه استان اردبیل جز استان‌های سبز در حوزه گازرسانی شهری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بعد از تکمیل گازرسانی شهری، گازرسانی به روستاها جز اولویت‌های جدی قرار گرفته است، تصریح کرد: ‌در بخش روستایی نیز تاکنون 402 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

خدایی خاطر نشان کرد:‌ در حال حاضر 56 درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل از این نعمت استفاده می‌کنند و تلاش برای گازدار کردن سایر مناطق روستایی در اولویت جدی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اضافه کرد: با گازرسانی به 135 روستا که در حال حاضر در دست اقدام است، پیش‌بینی می‌کنیم جمعیت تحت پوشش ما در این حوزه تا پایان امسال به 66 درصد برسد.

وی بیان کرد: تا قبل از دولت نهم از مجموع 26 شهر استان 18 شهر از گاز طبیعی بهره‌مند بود که در این مدت هفت شهر دیگر با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان با بیش از 280 هزار عدد انشعاب و 574 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: با بهره‌برداری از گازرسانی به شهر قصابه از توابع مشگین‌شهر در قالب طرح مهر ماندگار و تا قبل از پایان دولت دهم کلیه شهرهای استان از این نعمت برخوردار شدند.

خدایی با بیان اینکه بیشترین میزان گازرسانی به روستاهای استان در هشت سال گذشته انجام شده است، یادآور شد: تا قبل از دولت نهم تنها 26 روستای استان از این نعمت بهره‌مند بودند که با اهتمام ویژه دولت به مناطق محروم به خصوص روستاها و تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت گاز هم اکنون 402 روستا از این نعمت بهره‌مند هستند.

وی در ادامه گفت: ما در این مدت در جهت ایجاد زیرساخت‌های مطمئن برای گازرسانی به شهرها و روستاها توانستیم از توانمندی زبده‌ترین پیمانکاران و نظارت شبانه‌روزی واحدهای منسجم در این حوزه استفاده کنیم.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول