اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش خبر داد

برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی در آبپخش

رئیس مرکز بهداشتی و درمانی شهید بهشتی آبپخش از برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی در آبپخش خبر داد.

برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ، عبدالحسین رستمی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان بهداشتی دشتستان اظهار داشت: توجه به سلامت جسم و سلامت روان امری بسیار مهم است که باید مورد توجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به شاخص‌های بهداشتی و درمانی از اساسی‌ترین اولویت‌های این مدیریت است و در این مسیر از همه امکانات و توانمندی موجود بهره می‌بریم.

رئیس مرکز بهداشتی شهید بهشتی آبپخش خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این مجموعه در دستور کار قرار دارد و در سال جاری این مهم با حمایت مسئولان انجام گرفته است.

رستمی از برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی در آبپخش خبر داد و ابراز داشت: این دوره‌های تخصصی با حضور اساتید مجرب برگزار شده که مورد استقبال جوانان و خانواده‌ها قرار گرفته است.

مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت دشتستان نیز در این نشست در ارتباط با کسب موفقیت و رسیدن به اهداف زندگی مطالبی را بیان کرد.

امید کازرونیان اظهار داشت: انسان‌های توانمند در طول تاریخ باعث پیشرفت جوامع بشری شده‌اند و از نوجوانان انتظار داریم که در زندگی اهداف بزرگی داشته باشند و برای رسیدن به آن تمامی تلاش و همت خود را بکنند زیرا آینده جامعه به دست جوانان امروز رقم می‌خورد و نوجوانان باید قدر خود را بدانند.

وی همچنین درباره کسب مهارت‌های زندگی توضیحاتی را ارائه داد و از آنان خواست که نسبت به خطرات دوران نوجوانی آگاه باشند تا مبادا در دام اعتیاد و موارد دیگر بیفتند.

کازرونیان اضافه کرد: جوانان باید در دوست‌یابی دقت لازم را داشته باشند چون انسان پس از مدتی همانند دوستش می‌شود پس ببینید شما مثل چه گروه افراد خواهید شد؟

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول