اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار خادم حرم رضوی با خانواده شهدا در جیرفت‌ + عکس

خادم حرم مطهر رضوی با بیان اینکه یاران ولی عصر (عج) باید اهل عمل و پیرو ولایت باشند، گفت: اگر ما در این نظام در کمال آسایش و راحتی زندگی می‎کنیم، مدیون نفس‌های مادران شهید است.

دیدار خادم حرم رضوی با خانواده شهدا در جیرفت‌ + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدحسن آیرمی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید امیری اظهار داشت: خانواده شهدا رحمت خانواده‎های ایرانی هستند و اگر ما در این نظام در کمال آسایش و راحتی زندگی می‎کنیم، مدیون نفس‌های مادران شهید است.

وی افزود: تمام روانشناسان تاریخ اسلام و علوم اجتماعی معتقد هستند که پویایی شیعه به دو دلیل نهضت سرخ حسینی و امید سبز مهدویت است.

آیرمی با بیان اینکه ما پیرو امام حسین (ع) هستیم که خون دادن این امام بزرگوار پیروزی است، تصریح کرد: ما هنگامی که وارد جنگ شدیم، اعتقاد داشتیم که اگر شهید شویم، پیروز هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نهضت عاشورا تنها در فرهنگ شیعه وجود دارد، ابراز داشت: شیعیان نیز به انقلاب حضرت مهدی (عج) امیدوار هستند که قطعاً این انقلاب نیز به خون ما نیاز دارد.

آیرمی با اشاره به اینکه یاران ولی عصر (عج) باید اهل عمل و پیرو ولایت باشند، عنوان کرد: بهترین و والاترین درجه در زندگی شیعه افتخار شهادت است که می‌طلبد، خانواده‎های شهدا دنباله‌رو راه این بزرگواران باشند.

خادم حرم مطهر رضوی (ع) گفت: شما وظیفه خود را در قبال این انقلاب به عنوان یک مادر شهید انجام داده‎اید و ما نیز به وجود خانواده‎های شهدا می‎بالیم و در صورتی که هرگونه کوتاهی در راه تحقق آرمان‎های آنان انجام دهیم، مدیون می‌شویم.

انتهای پیام/80001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول