اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه سپاهان در تجلیل از ۴ شهید خود بیانیه صادر کرد

باشگاه سپاهان در تجلیل از ۴ شهید خود در دوران دفاع مقدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

باشگاه سپاهان در تجلیل از ۴ شهید خود بیانیه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان در بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد افتخار می کند چهار تن از شهدای این دفاع جاودانه از بازیکنان این باشگاه بوده‌اند.

در این بیانیه آمده است:

هفته دفاع مقدس  یادآور 8 سال دلاوری و تجلی رشادت فرزندان ایران اسلامی است و این هفته را بهترین بهانه دانستیم تا از 4لاله طلایی میهن‌مان یاد کنیم که شاید کمتر از آنها سخن به میان آمده است.

4 تن از بازیکنان شایسته آن ایام تیم فوتبال سپاهان  فراتر از میدان مسابقه ، به میدان رقابتی رفتند که سرانجامش طنین فریاد قهرمانی و سرافرازی ایران مان بود.

شهیدان حسن غازی، سعید هاشمی، حسین ملاافضل و سعید معینی کربکندی 4 لاله طلایی و از بازیکنان وقت باشگاه سپاهان بودند که همراه با میلیون ها ایرانی دیگر خالق حماسه ای باشکوه در جنگ تحمیلی شدند و نامشان را در تقویم پرافتخار دفاع و ایستادگی ایران جاودانه کردند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به خود می بالد که این لاله های طلایی برخواسته از مکتب سپاهان  قهرمانانه برای ایران و اسلام مبارزه کردند و به همه هواداران و اعضای خود یادآوری می کند که بیش از پیش بدانیم که میراث چه نگین ها و سرمایه هایی به ما سپرده شده است. جرا که قهرمانان واقعی شهدا و جانبازان هستند.

با درود به همه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حضور خود در گلستان شهدای اصفهان  زیارت مزار لاله های طلایی ایران را فراموش نکنید.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول