اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرگ گرسنه 8 نفر را در ‌اشتهارد زخمی کرد

حمله یک گرگ به مردم اشتهارد منجر به زخمی شدن چند نفر از شهروندان این شهرستان شد.

گرگ گرسنه 8 نفر را در ‌اشتهارد زخمی کرد

نائب رئیس شورای شهر اشتهارد دقایقی قبل در تماس تلفنی با دفتر خبرگزاری فارس در کرج با اعلام این مطلب، اظهار داشت: متاسفانه نیروی انتظامی و ماموران اورژانس حدود ساعت 22 شب گذشته (چهارشنبه 17 مهر) از طریق تماس‌های مردم از ورود یک گرگ گرسنه به محدوده شهر مطلع شده و طبق این گزارش‌ها این گرگ به یکی از شهروندان نیز حمله و او را زخمی کرده است.

حمید رضا آقاسی افزود: با دریافت این گزارش، ماموران نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و برای یافتن گرگ گرسنه، کمین‌هایی را در منطقه مستقر کردند، اما متاسفانه ورود گرگ به شهر که به احتمال فراوان به دلیل تغییر ناگهانی دمای هوا و سرد شدن هوا بوده است، تا صبح امروز 8 نفر از شهروندان اشتهارد را مورد حمله قرار داد و زخمی کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز این گرگ در شهر حضور دارد؟ گفت: صبح امروز بالاخره ماموران پلیس این گرگ را یافته و با شلیک گلوله هلاک کردند.

این عضو شورای شهر اشتهارد درباره سرنوشت شهروندان آسیب‌دیده اشتهارد نیز گفت: 8 نفری که بر اثر حمله گرگ زخمی شده بودند، بلافاصله از سوی اورژانس مداوا و برای درمان بیشتر به ویژه تزریق واکسن کزاز به بیمارستان اعزام شدند.

آقاسی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا این گرگ شهروندی را کشته است؟‌ گفت: وقتی یک گرگ تا صبح به حمله خود ادامه می‌دهد، به این معنی است که طعمه‌ای شکار نکرده، ولی به هر حال ماموران پلیس و ادارات مسئول در حال تحقیقات بیشتر هستند.

کوروش سلیمی رئیس فوریت‌های پزشکی استان البرز نیز این خبر را در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج تایید کرده است.

اخبار تکمیلی دقایقی دیگر ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول