اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

آخوندی در جمع خبرنگاران:

مسکن مهر باید متوقف شود/ دولت به تعهدات قبلی پایبند است

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنده در برنامه اولیه خود اعلام کردم که دولت به تعهدات قبلی پایبند است اما مسکن مهر طرح جالبی نبوده که ادامه یابد و باید متوقف شود.

مسکن مهر باید متوقف شود/ دولت به تعهدات قبلی پایبند است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص مسکن مهر اظهار داشت: این خانه‌سازی‌ها در ظاهر به نفع مردم است اما در واقع گرفتار کردن دولت‌های آینده و مردم است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از این واحدهای مسکونی ساخته شده فاقد آب، گاز و سیستم آب و فاضلاب و خدمات هستند و دولت به شدت درگیر این کار است.

آخوندی تصریح کرد: بنده در برنامه اولیه خود نیز اعلام کردم که دولت جدید به تعهدات قبلی پایبند است اما مسکن مهر طرح چندان جالبی نبوده که ادامه یابد و باید متوقف شود.

وی تصریح کرد: در مکان‌های نامناسب چندین هزار واحد مسکونی ایجاد شده است، مسکن فقط یک چهاردیواری یا خانه نیست بلکه مردم خدمات مختلف،روابط اجتماعی درست و امکانات حمل و نقل مناسب می‌خواهند.

وی در پاسخ به این سوال که در برخی نقاط بیش از مبلغ قرارداد از متقاضیان مسکن مهر مطالبه می‌کنند، آیا این اقدامات مورد تاکید شما است، افزود: اینها طرح‌های دولتی نیست و اساس کار این است مبلغی را مردم بگذارند و مبلغی را بانک‌ها تا مسکن ساخته شود و  این پروژه‌ها دولتی نیست که از دولت پرسیده شود، اما چون پیشتاز این طرح دولت قبل بوده ما نسبت به تغییر قیمت‌ها تا این لحظه مقاومت کرده‌ایم و گفته‌ایم تغییر قیمت صورت نگیرد اما آمارها نشان می دهد 40 درصد تورم داشته‌ایم،تا این لحظه به همه پیمانکاران اعلام کردیم که همه موظفند به قرارداد خود پایبند باشند تا قراردادها جابجا نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول