اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جادری از سوسنگرد به هلال طلایی ایران رسید

سرانجام پس از هفته‌ها کش و قوس هیئت دولت، جاسم جادری مسئول ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات رئیس جمهوری در خوزستان را به عنوان استاندار جدید هرمزگان انتخاب کرد.

جادری از سوسنگرد به هلال طلایی ایران رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طی هفته‌های اخیر همواره گمانه‌زنی‌هایی پیرامون انتخاب استاندار جدید هرمزگان مطرح بوده است.

طبق شنیده‌های موثق عدم هماهنگی نمایندگان هرمزگان در رسیدن به کاندیدایی واحد برای سمت استانداری، گویا سبب شده است، دولت خود دست به کار شود، و جاسم جادری را که یکی از گزینه‌های استانداری خوزستان نیز تا قبل از انتخاب مقتدایی برای این سمت، به شمار می‌رفت، به عنوان سکاندار هلال طلایی ایران معرفی کند.

جادری متولد سال 1336 سوسنگرد در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و در سال 1363 به عنوان عضو شورای مرکزی جهاد سازندگی دشت آزادگان (مسئول روابط عمومی و امور جنگ) منصوب و در اواخر سال 1365 به عنوان مسئول روابط عمومی گردان بدر مهندسی جنگ جهاد سازندگی خوزستان در جبهه‌های جنگ و بعد از سه ماه به عنوان مسئول ستاد گردان مذکور و سپس مسئول ستاد تیپ مهندسی جنگ جهاد خوزستان منصوب شد.

وی در سال 1366 به دعوت رئیس ستاد مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به عنوان جانشین رئیس ستاد مشغول انجام وظیفه شد اما به دلیل دعوت مسئولان شهرستان از وی برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس، مجبور به استعفا شد.

جادری در انتخابات دوره سوم مجلس شورای اسلامی از حوزه‌ دشت آزادگان در مرحله دوم به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب شد.

وی در دوره سوم به عنوان مخبر کمیسیون و نائب رئیس کمیسیون نهادهای انقلاب انجام وظیفه کرد و در دوره چهارم مجلس نیز با اکثریت قاطع آرا برای دومین بار توسط مردم انتخاب شد و این بار عضو کمیسیون نیرو، مخابرات و انرژی اتمی شد.

در دوره پنجم نیز در مرحله اول و با اکثریت آرا انتخاب و نائب رئیس کمیسیون نیرو و مخابرات و عضو کمیسیون تلفیق بودجه (کمیسیون تخصصی تنظیم بودجه کشور) در مجلس شورای اسلامی شد.

بعد از پایان دوره پنجم مجلس، ابتدا به عنوان مشاور وزرای معادن و فلزات و نیرو و نیز سپس به عنوان مدیرکل مجلس و مسئولیت معاونت امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو را پذیرفت.

وی در این مدت عضو هیئت مدیره و معاون بازرگانی شرکت ملی و صنایع مس ایران و عضو هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران و مشاور مدیر عامل پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی، مشاور رئیس سازمان توسعه معادن ایران و مشاور مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان بود.

جاسم جادری در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری مسئولیت ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در استان خوزستان را بر عهده داشت.

این در حالی است که طی روزها و هفته‌های گذشته همواره از طرف مسئولان دولت، شنیده شد که مدیریت و سکانداری استان‌هایی همانند هرمزگان باید به دست مدیران ملی (شناخته شده در حوزه ملی) باشد، حال باید دید که جادری سوسنگردی می‌تواند، هلال طلایی را به جایگاه واقعی خود برساند.

انتهای پیام/88001/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول