اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی:

افزایش چاقی بازار گسترده تبلیغات کاهش وزن را به دنبال داشته است

دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی گفت: افزایش چاقی بازار گسترده تبلیغات کاهش وزن را به دنبال داشته است اما تنها روش کاهش وزن، اصلاح شیوه زندگی، داشتن رژیم اصولی و فعالیت بدنی مناسب است.

افزایش چاقی بازار گسترده تبلیغات کاهش وزن را به دنبال داشته است

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمد هاشمی دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی در نشست خبری چهارمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: تبلیغ درمان غیرمجاز است و تجویز دارو یا روش درمانی فقط باید به صلاحدید پزشک انجام پذیرد و اگر افراد به اجتهاد خودشان از دارو استفاده کنند مسلماً به بیراهه می‌روند.

دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی به شیوع و افزایش چاقی اشاره داشت و گفت: هرچه چاقی رو به افزایش می‌رود بازار گسترده تبلیغات کاهش وزن نیز رو به فزونی می‌گیرد که ممکن است همه اینها راه علمی و درست را طی نکنند چراکه تنها روش درمان چاقی اصلاح شیوه زندگی، داشتن رژیم اصولی و فعالیت بدنی مناسب است.

هاشمی به تفاوت کنگره‌های پیشگیری و درمان چاقی با سایر کنگره‌ها اشاره داشت و افزود: مخاطبان کنگره‌های ما فقط دانشجویان، پزشکان و دانشگاهیان نیستند چرا که ما نشست‌هایی برای عموم جامعه نیز خواهیم داشت و مردم می‌توانند با متخصصان و صاحبنظران علوم تغذیه به راحتی صحبت کنند و جواب سؤالات خود را دریابند و راهکار نیز دریافت کنند که این نشست در 15 آذر از ساعت 15 در همان محل کنگره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول