اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره بهار نارنج در بابل

با حضور مسئولان دبیرخانه دائمی جشنواره بهار نارنج در بابل افتتاح شد.

افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره بهار نارنج در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رئیس سازمان فضای سبز بابل امشب در مراسم افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره بهار نارنج در بابل، گفت: با تدوین سند چشم‌انداز توسعه درصدد اجرای طرح و نقشه راه در راستای توسعه پایدار هستیم.

سعید خسروانی افزود: شرکت در نمایشگاه ملی و بین‌المللی برای معرفی ظرفیت‌های شهر بابل، شرکت در نمایشگاه‌های ایده‌آل، برپایی نمایشگاه گل وگیاه در منطقه شمال کشور، پیگیری برگزاری جشنواره بهار نارنج در سال 93، برگزاری همایش علمی، ترویج فرهنگ شهر بابل و برگزاری کارگاه تخصصی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان فضای سبز بابل است.

وی، تدوین سند توسعه و افزایش سرانه فضای سبز بابل ،اجرای طرح افزایش تعداد درختان نارنج، برگزاری کلاس‌های آموزشی با استفاده از کارشناسان مجرب در راستای آموزش و تکثیر گیاهان زینتی و شهری، برگزاری جشنواره ایده برتر، جشنواره محله زیبا برای بهینه‌سازی کل فضای شهر، نشست با حامیان فضای سبز برای هم‌اندیشی و تکمیل سند چشم‌انداز توسعه فضای شهر را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

خسروانی بیان داشت: راه‌اندازی سایت، ایجاد فصلنامه و ارسال پیامک برای اطلاع شهروندان از اقدامات سازمان فضای سبز بابل در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس سازمان فضای سبز بابل با اشاره به اینکه فضای سبز پیشانی شهرداری است، بیان داشت: از اعضای شورای شهر و شهرداری بابل خواستار حمایت جدی هستیم.

خسروانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌ها بیانگر هویت شهر بوده و برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، افزایش و توانمندی در تولید به فضای تجهیز شده نیاز داریم.

رئیس سازمان فضای سبز بابل با اشاره به اینکه این سازمان دارای 20 پرسنل است، افزود: کارکنان سازمان با کمترین امکانات بهترین ایده را ارائه داده و به دور از حاشیه‌پردازی با مثبت‌اندیشی در پیشبرد اهداف سازمان تلاش می‌کنند.

وی، پلاک‌کوبی درختان را از دیگر مزایای ایجاد این سازمان برشمرد و متذکر شد: در این طرح بیش از دو هزار درخت با انواع مختلف پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار شدند.

انتهای پیام/86009/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول