اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده صورت می‌گیرد

ارتقای رشته‌های پزشکی در دانشکده پرستاری ملایر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از ارتقای رشته‌های پزشکی در دانشکده پرستاری این شهرستان در سال آینده خبر داد.

ارتقای رشته‌های پزشکی در دانشکده پرستاری ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا طهماسبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از سال 1370 تا سال 1376 دانشکده پرستاری ملایر فعالیت داشته است، گفت: طی این مدت 120 تا 180 نفر در این 6 سال از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه این دانشکده به مدت 16 سال تعطیل بوده است، افزود: طی چهار ماه اخیر با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های متعدد قرار است این دانشکده مجدداً چراغ دانش خود را روشن کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی دانشکده پرستاری این شهرستان از سلایق و نظرات افراد مختلف کمک گرفته شده است، اضافه کرد: با اجرای مدیریت مشارکتی می‌توان به موفقیت رسید.

وی تعداد دانشجویان این دانشکده را در حال حاضر 20 نفر عنوان کرد و افزود: درصدد هستیم تعداد دانشجویان در سال آینده به 80 تا 100 نفر برسد.

طهماسبی با بیان اینکه به دنبال تبدیل این دانشکده به دانشکده علوم پزشکی تا شهریورماه آینده هستیم، تصریح کرد: با تحقق این امر، رشته‌های هوشبری، اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی به رشته پرستاری اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری برای ایجاد چهار رشته جدید انجام شده و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان اقدامات اولیه را در این زمینه انجام داده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر یادآور شد: امکانات اولیه برای این دانشکده شامل تجهیزات مورد نیاز رشته پرستاری توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان تأمین شده است و امیدواریم بتوانیم امکانات بیشتری را در این زمینه برای آن جذب کنیم.

وی تعداد اساتید این دانشکده را بین هشت تا 10 نفر برشمرد و اضافه کرد: این اساتید از اساتید بومی و به صورت حق‌التدریسی هستند.

طهماسبی با اشاره به شعار امسال افزود: هدف ما کاهش هزینه‌ها، صیانت از بیت‌المال، ارتقای بهره‌وری در سازمان، بهبود روش کار، افزایش خلاقیت و نوآوری در تاسیس این دانشکده است.

وی هزینه تعمیرات دانشکده پرستاری ملایر را 400 تا 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در این راستا با کاهش هزینه‌ها در حال حاضر برای تعمیر ساختمان دانشکده با یک‌پنجم برآورد توانستیم تعمیرات آن را انجام دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر اضافه کرد: برای احداث ساختمان دانشکده علوم پزشکی ملایر، قول اختصاص 100 هکتار زمین از سوی فرمانداری ملایر داده شده که برنامه‌ای بلندمدت است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ای بلندمدت است اما به عنوان برنامه‌ای میان‌مدت برای راه‌اندازی این دانشکده، دو طبقه باقیمانده از ساختمان دانشکده پرستاری را تجهیز خواهیم کرد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی، آموزشی شدن بیمارستان‌های مهر و امام حسین (ع) و ایجاد چارت سازمانی برای دانشکده پرستاری به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان ملایر است.

انتهای پیام/89013/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول