اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/۱۶۲

کمبود تعرفه‌های رأی‎دهی در برخی مراکز ولایت بدخشان

والی ولایت بدخشان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‎های رأی‎ اظهار داشت در برخی مراکز رأی‎گیری مشکل کمبود تعرفه رأی‎دهی وجود دارد.

کمبود تعرفه‌های رأی‎دهی در برخی مراکز ولایت بدخشان

«شاولی ادیب» والی ولایت بدخشان در شمال افغانستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، اظهار داشت: در برخی مراکز رأی‎گیری این ولایت مشکل کمبود تعرفه رأی‎دهی‎ وجود دارد.

وی افزود: میزان تعرفه رأی‎دهی ارسال ‎شده به بدخشان با میزان کارت‎‌های رأی‎دهی توزیع ‎شده در این ولایت متناسب نبوده و به همین جهت مشکل کمبود تعرفه‌های رأی‎دهی در برخی مراکز، مردم این ولایت را نگران کرده است.

به گفته ادیب، مشکل کمبود تعرفه رأی‌دهی در مراکز نزدیک به مرکز ولایت بدخشان (فیض آباد) رفع شده، اما این مشکل در مناطق دور افتاده ولایت قابل حل نیست.

ادیب تصریح کرد: در مجموع در ولایت بدخشان 269 مرکز رأی‎گیری فعال و 26 مرکز رأی‎گیری نیز مسدود مانده است.

وی تأکید کرد: طالبان تمام توان خود را به کار بسته بود تا برخی از مراکز رأی‎گیری فعال در این ولایت را نیز با مخاطرات امنیتی مواجه سازد، اما تحرکات نظامی و تلاش‎های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی این ولایت باعث شد که آنها نتوانند به هدف خود نایل آید.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول