اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاهان و بردی که به اندازه باخت هم دیده نشد

غربت «شیرهای زرد» در تیتر «روزنامه‌های زرد»

پیروزی قاطع سپاهان نیز سبب نشد که روزنامه‌های به اصطلاح ملی به این موضوع ملی بپردازند.

غربت «شیرهای زرد» در تیتر «روزنامه‌های زرد»

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپاهان موفق شد در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با چهار گل تیم قدرتمند السد قطر را با شکست بدرقه کند و خود را به صدر جدول گروه‌اش برساند.

این نتیجه و این پیروزی می‌توانست بسیار حائز اهمیت باشد، چرا که هیچ یک از تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب چنین نتیجه‌ای نشده بودند و در لیگی که تیم‌های ایرانی به جز فولاد خوزستان یا حذف شده یا در آستانه حذف قرار دارند، این نتیجه سپاهان می‌توانست برای روزنامه‌های کشور بسیار مهم باشد.

انتظار علاقه‌مندان فوتبال و طرفداران سپاهان این بود که حداقل یک روزنامه تیتر اصلی خود را به این موضوع اختصاص بدهد، اما دریغ از یک روزنامه ورزشی که این کار را انجام داده باشد.

سال‌هاست که تیم‌های شهرستانی مظلوم واقع می‌شوند و نتایج آنها دیده نمی‌شود، شاید این روزنامه‌ها به خیال خودشان تنها ذائقه مخاطب را مشاهده می‌کنند و مطالب خود را تنها به تیم‌های پرمدعای استقلال و پرسپولیس اختصاص می‌دهند، اما باید بگوییم که سالیان درازی است که تیم‌های شهرستانی و شایسته ما نیز مانند سپاهان یا همین فولاد گویی رقابت را از این تیم‌های پرهزینه و پر سر و صدا ربوده‌اند.

با وجود تمام رسانه‌هایی که در اختیار این دو تیم است، اما شاهد آن هستیم که روز به روز از تعداد هواداران سرخابی در حال کاسته شدن است و طولی نمی‌کشد که تا سالیان آینده هر شهری تنها تیم خودش را دوست داشته باشد و طرفداران استقلال و پرسپولیس تنها به تهران محدود شوند.

باید از این روزنامه‌ها که تنها نام زرد برازنده آنها است پرسید چرا نباید تیتر اصلی خود را به پیروزی قاطع سپاهان برابر السد اختصاص بدهند و از این حصاری که دور خودشان کشیده‌اند رها شده و اندکی نیز به تیم‌های شهرستانی بها بدهند.

بازی شب گذشته سپاهان یک بازی ملی محسوب می‌شد و از روزنامه‌های به اصطلاح ملی نیز این انتظار می‌رفت که حداقل یکی از آنها تیتر اصلی خود را به این موضوع اختصاص بدهند.

انتهای پیام/63020/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول