اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/۲۸

حمایت رئیس پارلمان و رئیس مجلس سنای افغانستان از «عبدالله»

رئیس پارلمان و رئیس مجلس سنای افغانستان؛ همچنین معاونان «عبدالرب رسول سیاف» کاندیدای دور نخست انتخابات این کشور در یک گردهمایی در کابل، از «عبدالله عبدالله» در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام حمایت کردند.

حمایت رئیس پارلمان و رئیس مجلس سنای افغانستان از «عبدالله»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل،«محمد اسماعیل خان»، معاون اول و «عرفان الله عرفان»، معاون دوم عبدالرب رسول سیاف از کاندیداهای دور نخست انتخابات افغانستان، «عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان و «فضل هادی مسلمیار» رئیس مجلس سنای این کشور در همایشی در کابل از «عبدالله عبدالله» رهبر تیم «اصلاحات و همگرایی» در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام حمایت کردند.

«جهاد» افغانستان، زمانی مایه مباهات مسلمانان جهان بود

اسماعیل خان وزیر پیشین آب و برق افغانستان که در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به عنوان معاون اول عبدالرب رسول سیاف حضور داشت؛ در این گردهمایی اظهار داشت: زمانی افغانستان با جهاد و جانبازی در راه خدا و ایستادگی در برابر ابر قدرت‎های جهان شناخته می‎شد؛ اما امروز در فهرست فساد اداری در جایگاه سوم ایستاده و این مایه شرمساری است.

رهبر جهادی افغانستان تأکید کرد: زدودن لکه ننگ فساد از دامن افغانستان باید در صدر برنامه‎های حکومت آینده این کشور قرار گیرد.

در این گردهمایی سخنرانان هرکدام به نوبه خود از سابقه جهادی عبدالله عبدالله سخن گفتند و از وی به عنوان شخصیت شایسته و کارا و مناسب برای مدیریت آینده افغانستان یاد کردند.

آن‌ها از مردم خواستند تا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به این کاندیدا رأی دهند و خود را به تحقق آرمان‎هایی چون تأمین «امنیت»، «استقرار صلح» و شکوفایی اقتصادی افغانستان نزدیک  کنند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول