اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

معاون عبدالله پیشنهاد کرد

دولت انتقالی؛ گزینه‎ای برای پایان اختلافات انتخاباتی

معاون عبدالله، کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان گفت: ایجاد دولت انتقالی می‎تواند زمینه برگزاری انتخابات مجدد را در این کشور فراهم و به اختلافات انتخاباتی نیز پایان بخشد.

دولت انتقالی؛ گزینه‎ای برای پایان اختلافات انتخاباتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «محمد محقق» معاون «عبدالله عبدالله» کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: دولت انتقالی می‎تواند زمینه برگزاری انتخابات مجدد را در این کشور فراهم کرده و به اختلافات انتخاباتی به وجود آمده میان کاندیداها پایان دهد.

محقق افزود: در کمیسیون‎های انتخاباتی افغانستان، باید اصلاحات به وجود آمده و انتخابات مجدد نیز در سراسر این کشور برگزار شده و زمینه مشارکت مردم در آن فراهم شود.

معاون عبدالله عبدالله هشدار داد اگر آرای تقلبی از آرای «اشرف‎غنی احمدزی» تفکیک و جدا نشود، بحران افغانستان را فرا خواهد گرفت.

این در حالی است که آمریکا در نخستین اقدام خود برای حل اختلافات انتخابات افغانستان، «جان کری» را اعزام تا با 2 کاندیدای ریاست جمهوری این کشور دیدار و راه برون رفت افغانستان از این چالش‎ را بررسی کنند.

بر اساس اظهارات «جیمز دابینز» فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان، یکی از نسخه‎های آمریکا برای برون رفت افغانستان از وضعیت کنونی ایجاد دولت ائتلافی میان 2 کاندیدای ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول