اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار لردگان:

شبکه آبرسانی 120 روستای لردگان بلاتکلیف است

معاون فرماندار شهرستان لردگان گفت: تعداد 120 روستای این شهرستان شبکه آبرسانی آنها تحت پوشش شرکت آبفار این شهرستان نمی‌باشد و بلاتکلیف هستند.

شبکه آبرسانی 120 روستای لردگان بلاتکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسدالله جلیل صبح امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: مردم شهرستان لردگان حق دارند که از آب آشامیدنی سالم برخوردار باشند.

وی افزود: بخشداران بخش‌های تابعه شهرستان لردگان باید با تشکیل جلسات متعدد و سرکشی از روستاها به وضعیت بهداشت و سلامت مردم اهمیت بیشتری بدهند.

معاون فرماندار شهرستان لردگان از جمع‌آوری مرغ زنده در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به فروش مرغ زنده در سطح این شهرستان و عدم امکان بررسی لاشه‌های آن توسط کارشناسان متخصص و بروز و انتقال بسیاری از بیماری‌ها در جامعه مقرر شد کلیه مرغ‌فروشی‌های سطح شهرستان جمع‌آوری گردند.

جلیل گفت: 120 روستای این شهرستان شبکه آبرسانی آنها تحت پوشش شرکت آبفار این شهرستان نمی‌باشد و بلاتکلیف هستند.

در این جلسه همچنین محمدجان جلیل‌پیران سرپرست شبکه بهداشت لردگان گفت: رتبه شیوع بیماران سرطانی در سطح شهرستان از 32 به رتبه پنج افزایش پیدا کرده و علت عمده آن گسترش قلیان، فست‌فودها و استفاده از رنگ‌های غیرمجاز در شرینی‌جات و بستنی‌ها و سایر مواد غذایی و عدم تفکیک صنوف می‌باشد. 

انتهای پیام/68001/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول