اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

دوستداران قیصر کتابخانه این شاعر را در گتوند تجهیز می‌کنند

علی داوودی گفت: امسال همراه با دوستان تصمیم گرفتیم همزمان با سالروز درگذشت قیصر امین پور برای پاسداشت این شاعر به تجهیز کتابخانه او در گتوند، محل تولدش، کمک کنیم.

دوستداران قیصر کتابخانه این شاعر را در گتوند تجهیز می‌کنند

علی داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، خبر از برنامه اهدای کتاب به کتابخانه قیصر امین پور در گتوند داد و گفت: امسال همراه با دوستان تصمیم گرفتیم همزمان با سالروز درگذشت قیصر امین پور برای پاسداشت این شاعر  به تجهیز کتابخانه او در گتوند، محل تولدش، کمک کنیم.

وی افزود: در همین راستا تعدادی از ناشران و دوستان قیصر به این جریان پیوسته‌اند تا کتاب‌هایی را به کتابخانه قیصر اهدا کنند و تا کنون ناشرانی چون حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فصل پنجم، سپیده باوران،‌ قو،‌ تجلی مهر و شهرستان ادب با این برنامه هم راستا شده‌اند تا با اهدای کتاب یاد و خاطره قیصر و شعرهای زلالش را که در جان و کام تشنگان ادب می‌ماند،‌ زنده نگه دارند.

داوودی اظهار داشت: از این پس تا پایان محرم نیز هر شخص یا ناشری که بخواهد به این جریان بپیوندد، ما از آن استقبال می‌کنیم و دوستداران قیصر حتی با اهدای یک کتاب نیز می‌توانند در این حرکت فرهنگی شرکت کنند و برای این کار می‌توانند کتاب‌هایشان به دفتر شعر حوزه هنری بفرستند.

این شاعر در پاسخ به این سوال که آیا برای اهدای کتاب به کتابخانه هم برنامه یا مراسم خاصی در نظر گرفته شده یا نه،‌ گفت: احتمال برگزاری مراسم هم وجود دارد اما هنوز برنامه قطعی نشده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول