اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

شب شعر عاشورایی در رابر برگزار شد

امشب شب شعر عاشورایی در رابر برگزار شد.

شب شعر عاشورایی در رابر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، امشب شب شعر عاشورایی در شهرستان رابر با حضور مسئولان و جمعی از شاعران و ارادتمندان اهل بیت (ع) در سالن اجتماعات فرمانداری رابر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رابر در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) در شعر جلوه‌ای ماندگار دارد.

روح‌الله سلاجقه بیان داشت: همه‌ ساله با فرا رسیدن ایام عزاداری محرم شاعران با برگزاری شب‌ شعرها تلاش می‌کنند، عشق و ارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران با وفایش ابراز کنند.

وی با اشاره به جایگاه تاثیرگذار شعر و شاعری در انقلاب و زنده نگه‌داشتن قیام عاشورایی، انقلاب ایران را زمینه‌ساز ایجاد بستری مناسب برای تعالی شعر آیینی و مذهبی دانست و افزود: حضور شاعران جوان در بعد از انقلاب اسلامی و توجه ویژه نسل امروز به مفاهیم آیینی نشان از توجه ویژه ملت ایران به مسائل مذهبی و زنده نگه‌داشتن یاد و اهداف قیام عاشورا دارد.

سلاجقه اضافه کرد: وقتی کربلا تمام جلوه‌های زندگی را در خود دارد، مفهومش این است که باید به جستجو و پژوهش پیرامون امام حسین (ع) و یاران با وفایش بپردازیم.

وی با اشاره به عظمت واقعه کربلا اظهار داشت: ما باید کربلا را چراغ کنیم تا راه را ببینیم و تاریکی‌ها را بشکنیم.

انتهای پیام/2446/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول