اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب روستایی دشتستان خبر داد

اجرای 19 کیلومتر شبکه آب روستایی در دشتستان

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی دشتستان از اجرای 19 کیلومتر شبکه آب روستایی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 19 کیلومتر شبکه آب روستایی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عوض عامری پیش از ظهر امروز در بازدید از روستای دهرود دشتستان اظهار کرد: برای توسعه شبکه آبرسانی در روستاهای شهرستان اهتمام جدی داریم.

وی از پیگیری نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات روستاهای شهرستان تقدیر کرد و افزود: 300 متر لوله برای برطرف کردن مشکل آب روستا احتیاج است.

عامری با بیان اینکه کار مخزن آب در روستا در سال‌جاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: 19 کیلومتر برای توسعه لوله‌گذاری آب برای دشتستان با همت، تلاش و پیگیری نماینده مردم دشتستان در مجلس در شهرستان انجام شده که تا پایان سال‌جاری سه کیلومتر لوله خریداری خواهد شد.

وی در ارتباط با آبرسانی با تانکر در روستای دهرود سفلی گفت: 130 تانکر آب به مدت 18 روز در سال‌جاری به روستای دهرود سفلی تعلق گرفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید پیگیری جدی مشکل اینترنت در بخش ارم دشتستان را از اولویت‌های بخش ارم دانست و تاکید کرد: اینترنت زیرساخت‌های افزایش سطح علمی و دانش است و با احداث یک دکل مخابراتی در کنارتخته مشکل اینترنت و آنتن‌دهی در بخش ارم برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با بیان اینکه 250 میلیون ریال برای ترمیم سرچشمه روستا در نظر گرفته شده است، گفت: مشکل کمبود اعتبارات باعث کندی در روند پیشرفت پروژه‌ها است که امیدواریم با جذب اعتبارات بیشتر پروژه‌های ناتمام تکمیل و پروژه‌های جدید سریعاً به پایان برسد.

مسئولان روستای دهرود نیز به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

مشکل آب شرب، اینترنت و آنتن‌دهی، طرح هادی روستایی، نبود دستگاه عابر بانک و کمبود معلم از مهم‌ترین مشکلات روستای دهرود است که در این بازدید مطرح شد.

انتهای پیام/2452/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول