اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شهری و روستایی شورای شهرستان رشت:

23 روستای محدوده منطقه آزاد انزلی نیاز به حمایت مسئولان دارد

رئیس کمیسیون عمران شهری و روستایی شورای شهرستان رشت گفت: 23 روستای محدوده منطقه آزاد انزلی نیاز به حمایت مسئولان دارد.

23 روستای محدوده منطقه آزاد انزلی نیاز به حمایت مسئولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید فاتحی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهرستان از عدم همکاری برخی مسئولان درباره روستاهای در محدوده منطقه آزاد انزلی ابراز گله‌ کرد.

وی با بیان اینکه 23 روستای ساحلی شهرستان رشت در محدوده منطقه آزاد انزلی است، افزود: روستاهایی در خمام، خشکبیجار و لشت‌نشا با مصوبه هیئت وزیران جزو محدوده منطقه آزاد انزلی قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون عمران شهری و روستایی شورای شهرستان رشت با بیان اینکه بسیاری از این روستاها با مشکلات مواجه هستند، افزود: برای برخی از مسئولان هنوز واژه «در محدوده منطقه آزاد» تعریف نشده و مسئولیتی را قبول نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان تصور می‌کنند از آنجا که روستاها در این محدوده قرار دارند مسئولیت تمام پروژه‌ها و اقدام‌های عمرانی به‌عهده منطقه آزاد است در حالی که طبق قانون قرار گرفتن روستاها در این محدوده به منظور تسریع در امر فعالیت‌ها صورت گرفته است.

فاتحی با بیان اینکه برخورد برخی مسئولان در این زمینه موجب بروز مشکلات در 23 روستای مذکور شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان اداره‌های شهرستانی و استانی همکاری گذشته را ندارند.

وی همکاری مسئولان در برطرف شدن مشکلات را ضرورت دانست و یادآور شد: همکاری مسئولان می‌تواند بسیاری از مشکلات روستاها را برطرف کند.

انتهای پیام/2300/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول