اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش مقاومت فلسطین به ترور اعضای حزب‌الله توسط اسرائیل در جنوب سوریه

جهاد اسلامی: خون شهدای حزب‌الله مژده پیروزی فلسطین است/حماس:این عملیات بازی با خون بود

جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوز اسرائیلی به جنوب سوریه و شهادت چند رزمنده حزب‌الله تاکید کرد خون این شهدا مژده پیروزی حتمی بر دشمن صهیونیستی را به همراه دارد.حماس نیز اعلام کرد خون در نهایت پیروز است.

جهاد اسلامی: خون شهدای حزب‌الله مژده پیروزی فلسطین است/حماس:این عملیات بازی با خون بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت چند تن از اعضای حزب‌الله در تجاوز یکشنبه (دیروز) اسرائیل به قنیطره سوریه اعلام کرد خون شهدای حزب‌الله مژده پیروزی فلسطین و ملت عرب و اسلام است.

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، در بیانیه جهاد آمده است: برادران مجاهد ما در راه خط مقاومت بیدارند و  به وظیفه مبارک جهادی خود در دفاع از اراضی اشغال‌شده عربی با هدف در هم شکستن رژیم اشغالگر عمل می‌کنند همانگونه که در جنوب لبنان این کار را انجام دادند.

جهاد اسلامی بر ادامه روش مقاومت به عنوان تنها راه مبارزه با دشمن صهیونیستی تاکید کرد. این جنبش همچنین به حزب‌الله و خانواده‌های شهدای آنها تبریک گفت و بر ادامه صفی واحد برای مقابله با دشمن اشغالگر تاکید کرد.

حماس: ترور فرماندهان حزب‌الله، بازی با خون بود

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس نیز در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: حماس هدف قرار دادن تعدادی از فرماندهان حزب‌الله را محکوم می‌کند و آن را از جمله تلاش‌های بیهوده اسرائیل برای بر هم زدن آرامش منطقه می‌داند.

«صلاح البردویل» دیگر عضو حماس نیز گفت: عملیات ترور اسرائیلی ، شکلی از اشکال بازی با خون بود که در باشگاه قمار انتخابات اسرائیل و در میان شکست سیاسی و اخلاقی انجام شد، شکست‌هایی که جز ائتلاف‌های بزدلانه در منطقه آن را نمی‌پوشاند.

وی تاکید کرد خون پیروز است و قماربازان به اهداف خود نخواهند رسید.

جنگنده‌های اسرائیلی دیروز دو فروند موشک در قنیطره سوریه شلیک کردند که در اثر آن 6 تن از اعضای حزب‌الله از جمله «جهاد مغنیه» فرزند «عماد مغنیه» به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول