اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد

پاسخ قوی حزب الله به حمله قنیطره، درس عبرتی برای صهیونیست‌ها خواهد شد

نماینده پارلمان لبنان با محکوم کردن تجاوز صهیونیستی به شهرک «قنیطره» سوریه، تاکید کرد که پاسخ قوی حزب الله درس عبرتی برای اسرائیل خواهد شد.

پاسخ قوی حزب الله به حمله قنیطره، درس عبرتی برای صهیونیست‌ها خواهد شد
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مروان فارس» نماینده پارلمان لبنان، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهرک «قنیطره» سوریه را محکوم کرد و تاکید کرد: مقاومت در راه دفاع از لبنان و سوریه، جانفشانی‌های بزرگی تقدیم کرده ولی تجاوز اخیر (صهیونیست‌ها به قنیطره) بعد از سخنان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله صورت گرفت که در آن اعلام کرد که مقاومت موشک‌های «فاتح 110» در اختیار دارد.

به گزارش وبگاه خبری تلویزیون «المنار»، فارس در سخنانی مطبوعاتی گفت: معتقدم که حزب الله از این عملیات نخواهد گذشت و پاسخ این تجاوز آشکار را خواهد داد. واکنش حزب الله قوی خواهد بود تا اسرائیل از آن درس عبرتی بگیرد مبنی بر اینکه هر تجاوزی به لبنان و سوریه با واکنش مقاومت و ارتش عربی سوریه روبرو خواهد شد.

وی نبرد با دشمن صهیونیستی یگانه نقطه مشترک همه گروه‌ها در دفاع از دو ملت لبنان و سوریه خواند و شهادت شماری از رزمندگان مقاومت در تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی را به ملت لبنان و شهدا و خانواده‌های شهدا تسلیت گفت.

قماطی: مقاومت در زمان و ممان مناسب پاسخ می‌دهد

از طرفی «محمود قماطی» عضو شورای سیاسی حزب الله در واکنش به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهرک «قنیطره» و به شهادت رسیدن شماری از رزمندگان حزب الله گفت: مقاومت در زمان و مکان مناسب تصمیم به پاسخ خواهد گرفت.

انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول