اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مدت 4 سال

اعضای هیئت رئیسه کانون مداحان استان سمنان معرفی شدند

با برگزاری سومین دوره از انتخابات کانون مداحان استان سمنان و پس از شمارش آرا، اعضای هیئت رئیسه این کانون در نشستی برای مدت 4 سال انتخاب و معرفی شدند.

اعضای هیئت رئیسه کانون مداحان استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسه انتخاب رئیس، نایب رئیس و دبیر کانون مداحان و شعرای آئینی استان سمنان که در محل این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به‌ ضرورت غنابخشی به سبک و محتوای مداحی‌ها و اشعار آیینی گفت: ارتقای سطح فنی، اخلاقی و رفتاری مداحان یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه کانون مداحان قرار گیرد.

وی فرهنگ‌ها، گویش‌ها و آداب و رسوم متفاوت عزاداری را ظرفیت مناسبی برای تأثیرگذاری بر مخاطب در مجموعه فرهنگ‌های ناب استان دانست و اظهار کرد: معرفی فرهنگ عاشورا، نمایش چهره واقعی نهضت امام حسین (ع)، دقت در انتخاب اشعار عزاداری و سبک‌های آن برای جلوگیری از انحراف ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان از منتخبان خواست: آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی مداحی و اشعار آیینی از حیث معنی، موثق و درست بیان شدن مطلب، لحن و ... را در دستور کار خود قرار داده و در راستای تحقق این اهداف تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در پایان این جلسه بعد از رأی‌گیری مخفی که با حضور هشت رئیس کانون مداحان شهرستان‌های استان برگزار شد، اسماعیل عرب یارمحمدی به‌ عنوان رئیس و حسن اشرف و نبی‌الله رحمانی به سمت نایب رئیس و دبیر سومین دور از فعالیت کانون مداحان و شعرای آیینی استان سمنان انتخاب شدند.

یارمحمدی پیش از این نیز عهده‌دار ریاست کانون مداحان و شعرای آیینی استان سمنان بوده است.

انتهای پیام/2249/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول