اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

عزت‌ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای حفظ شد /تیم مذاکره‌کننده ایران اهل باج دادن نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده حاضر نشدند باج دهند زیرا عزت ملی و منافع ملت خواست مردم است که هر دو را با همدیگر می‌خواهند و مصالح کشور را مورد توجه قرار داده و برایشان اهمیت دارد.

عزت‌ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای حفظ شد /تیم مذاکره‌کننده ایران اهل باج دادن نیست

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: کشور در سال 94 در موقعیت خاصی در داخل و در خارج از کشور قرار دارد، تحولات منطقه‌ای و بسیج دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران و انقلاب‌های مردمی یاران امام در منطقه یک موضوع بسیار مهم است که نیازمند وحدت ملی در کشور است.
وی افزود: مذاکرات هسته‌ای و برطرف شدن تحریم‌ها نیازمند وحدت است و توجه به خود کفایی و اقتصاد مقاومتی نیازمند همدلی بین ملت و مسئولان است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دارای ظرفیت‌های مهمی است و جایگاه بلندی در دنیا دارد.
نماینده مردم چناران و طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسئولان کشور مهم‌ترین وظیفه‌ای که دارند این است که خواست مردم را بدانند و برای آن تلاش کنند.
دهقان گفت: هنگامی همدلی و همزبانی محقق می‌شود که مسئولان خوی مردمی داشته و ساد‌ه‌زیست باشند و اگر مسئولان گرفتار زندگانی شاهانه و اشرافی شوند خوی مردمی نمی‌توانند داشته باشند.
وی ادامه داد: یکی از شرایط ایجاد همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان مدیریت جهادی است و مسئولان برای پیشرفت کشور، رفاه مردم، عمران و آبادانی کشور باید مجاهدت کنند. 
دهقان تاکید کرد: داشتن خوی مردمی، مجاهدت، مبارزه با فساد و مقاومت و استکبار ستیزی از عوامل همدلی بین ملت و مسئولان است.
نماینده مردم چناران و طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید شبانه‌روزی تلاش کنند و با تدبیر و درایت و تلاش جدی برای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.
دهقان گفت: توده ملت ایران استکبارستیز هستند و به دنبال تحول، منافع ملت و عزت ملی هستند و زمانی مردم با مسئولان همدل و همزبان می‌شوند که در راستای منافع، مصالح ملی و مردم در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند دولت جمهوری اسلامی ما اهل باج دادن به دشمنان نیست اما دولت این مطلب را باید برای ملت به اثبات برسانند.
وی ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده حاضر نشدند باج دهند زیرا عزت ملی و منافع ملت خواست مردم است که هر دو را با همدیگر می‌خواهند و مردم استدلال منطقی را دوست دارند و مصالح کشور را مورد توجه قرار داده و برایشان اهمیت دارد.
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید حقایق را به مردم بگویند و شفاف باشند و اوضاع کشور و تنگناها را برای مردم بیان کنند.
انتهای پیام/3138/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول