اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

اختصاص 50 میلیارد تومان به رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب رشت

استاندار گیلان از اختصاص 50 میلیارد تومان برای نجات رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب رشت در سفر هیئت دولت به این استان خبر داد.

اختصاص 50 میلیارد تومان به رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اندیشمندان برجسته محیط زیست کشور به مناسبت روز زمین پاک با عنوان «گام سبز و زمین پاک» درباره طرح مسایل زیست‌محیطی در سفر رئیس جمهور، اظهار کرد: در این سفر مسایل و مشکلات گیلان در بخش‌های مختلف به ویژه محیط زیست به رئیس‌جمهور گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم مشکلات زیست‌محیطی استان را با حمایت دولت و مشارکت مردم برطرف کنیم، تصریح کرد: در سفر هیئت دولت و جلسات متعدد در تهران آینده، مشکلات و نگرانی تالاب انزلی بیان شد.

استاندار گیلان ادامه داد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در زمینه مشکلات زیست‌محیطی گیلان و تالاب انزلی نظرات خود را مطرح کرده است.

وی از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای نجات رودخانه‌های گوهررود و زرجوب رشت در سفر هیئت دولت به گیلان خبر داد و گفت: پروژه‌هایی نیز در این سفر برای گیلان در نظر گرفته شده که در سال 94 و 95 اجرایی می‌شوند.

نجفی با بیان اینکه فرهیختگان محیط زیست کشور علم و زندگی خود را وقف حفاظت از محیط زیست کشور کرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید برای ترویج فرهنگ محیط زیست با مشارکت شهروندان اقدام‌های موثری صورت گیرد.

وی هم‌اندیشی با تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه محیط زیست و حقوق شهروندی را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش از راه‌کارهای موثر در مقابله با تخریب محیط زیست است.

نجفی متذکر شد: شهرداران گیلان مکلف‌ هستند نسبت به مدیریت پسماند استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2300/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول