اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خبر داد

ورود سالانه 27 میلیون زائر به مشهد/اختصاص 400 میلیارد تومان به پروژه‌های در حال ساخت در زمان سفر رئیس جمهور

استاندار خراسان رضوی گفت: سالانه 27 میلیون زائر وارد مشهد می‌شوند.

ورود سالانه 27 میلیون زائر به مشهد/اختصاص 400 میلیارد تومان به پروژه‌های در حال ساخت در زمان سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رشیدیان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سال همدلی و همزبانی تمام دستگاه‌ها در شرایط فعلی وظایفی در برابر این رویکرد مقام معظم رهبری برعهده دارند و باید با همدلی و همزبانی برای ایجاد تحول در جامعه تلاش کرد تا نظام به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کند.

وی ضمن تبریک هفته کارگر افزود: باید تمامی بخش‌های جامعه به ویژه صنعتگران، تولیدگران و کارگران ما برای ارتقای بخش تولید و ایجاد رونق اقتصادی تلاش کنند زیرا این قشر از جامعه سهم ویژه‌ای در رونق اقتصادی دارند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: با سفر رئیس جمهور در سال گذشته و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، استان ما تبدیل به کارگاهی بزرگ شده بود و 400 میلیارد تومان به پروژه‌های مختلف در حال ساخت در زمان سفر ریاست جمهوری اختصاص داده شد.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: باید تمامی نیروها توسط معاونت عمرانی برای ساخت اهداف بسیج شوند و شرایط را برای حضور بخش خصوصی فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از توان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای توسعه متوازن کمک گرفته شده و برای اقدامات این حوزه برنامه‌ریزی شد، اظهار کرد: تلاش‌های فراوانی برای هماهنگ کردن دستگاه‌های مختلف در ایام مختلف سال انجام شده که در ذیل آن معاونت زیارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رشیدیان با تأکید بر اینکه توسعه فرهنگ زیارت و در راستای آن گسترش فرهنگ رضوی از اهمیت ویژه‌ای در برابر حمله فرهنگی غرب بر علیه کشور ما برخوردار است، ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بوده و همچنین به دلیل وجود بارگاه امام هشتم (ع) در خراسان رضوی ما در حوزه زیارت و اقدامات فرهنگی در این راستا وظیفه ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به اینکه سالانه 27 میلیون زائر وارد مشهد می‌شوند، تصریح کرد: باید از ظرفیت فرهنگی که در خراسان رضوی وجود دارد برای باز تولید فرهنگی و خلع فرهنگی که در کشور وجود دارد استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید با ساخت زیرساخت‌ها تعداد زائران خارجی را در خراسان رضوی افزایش دهیم، تأکید کرد: باید برای افزایش تعداد زائران و ارائه خدمات به آنها و سوغات با بار فرهنگی مناسب برنامه‌ریزی کنیم که برای تسریع در انجام امور می‌توان از توان بخش خصوصی کمک گرفت.

وی عنوان کرد: باید کیفیت ارائه خدمات و امکانات به زائران افزایش پیدا کند که کمک آستان قدس در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد و مشکلات ما را در بسیاری از زمینه‌ها برطرف کند.

رشیدیان با بیان اینکه در سال 94 باید شاهد گسترش ارائه خدمات در معاونت عمرانی و معاونت زائران باشیم بیان داشت: در معاونت زیارت باید تحول جدی رخ دهد تا بتوان به شکل بهتری رسالت و ماموریت خود را انجام دهد و به نوعی از حاشیه به متن وارد شود.

انتهای پیام/3138/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول