اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

3 انتصاب جدید در استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری در احکام جداگانه‌ای سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی، سرپرست دفتر فنی و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات این استانداری را منصوب کرد.

3 انتصاب جدید در استانداری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری قاسم سلیمانی دشتکی طی حکمی احسان امانی را به عنوان سرپرست دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ، با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری منصوب می‌گردید.

در بخش بعدی این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین سیاست‌های دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس احسان امانی، هم اکنون در سمت معاون دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در حکم دیگری ملک محمد قربان‌پور را به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری این استان منصوب کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در حکم انتصاب ملک‌محمد قربان‌پور آورده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ، با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین سیاست‌های دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس ملک‌محمد قربان‌پور، هم اکنون در سمت مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور برنامه‌ریزی و اجرایی مشغول به فعالیت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین طی حکمی محمدمراد رئیسی اردلی را به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات این استان منصوب کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در حکم انتصاب محمدمراد رئیسی اردلی به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری آورده است: با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات ریاست جمهوری در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و قانون‌مدار انتخابات، به موجب این حکم، جنابعالی را با حفظ سمت، به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، با انجام تمهیدات لازم و ضروری، جهت برگزاری انتخابات شکوهمند در شأن مردم بزرگوار این استان که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق‌الناس برابر قانون و در فضایی توأم با نشاط و آرامش حفظ شود، اهتمام کرده و با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها، ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات استان، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس محمدمراد رئیسی اردلی، اکنون در سمت مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به طور همزمان، هفتم اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/3145/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول