اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حیدر العبادی: بعثی‌ها با داعش هم‌پیمان هستند

نخست‌وزیر عراق با اشاره به هم پیمان شدن بعثی‌های صدامی با داعش، از همه سیاستمداران خواست تا از سوداگری با خون مبارزان بسیج مردمی عراق بپرهیزند.

حیدر العبادی: بعثی‌ها با داعش هم‌پیمان هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حیدر العبادی امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که داوطلبان بسیج مردمی، جان خود را فدا کردند و از روزی خود گذشتند و برای دریافت حقوق لباس رزم نپوشیدند؛ به طوری که بسیاری از آنان جنگیدند بدون آن که نام آن ها در فهرست دریافت حقوق نوشته شده باشد.

به گزارش العالم، نخست وزیر عراق افزود: از همه سیاستمداران می خواهم که از سوداگری با خون مبارزان بسیج مردمی برای تحقق مسائل سیاسی بپرهیزند، زیرا بسیج مردمی از همه عراقی ها دفاع کرد و فتوای مرجعیت تقلید بر این گفته گواه است و همین مرجعیت مردمی از بسیج مردمی خواست پرچم عراق را در دست گیرند.

العبادی در بخش دیگری از سخنان خود که در وبگاه شبکه السومریه منتشر شده است، خاطر نشان کرد: بعثی های صدامی، با شیطان که لباس داعشِ تروریست را به تن کرده است، هم پیمان شدند و اکثر سرکرده های داعش از حزب بعث صدام هستند.

وی تصریح کرد: داعش، مردم را به زندگی و مرگی اسف بار فرا می خواند و ما خواهان زندگی عزتمندانه مردم هستیم.

العبادی در تاریخ 5 مارس سال جاری میلادی نیز تاکید کرده بود که حزب بعث، حزبی توطئه گر است و گفت وگو با این حزب، سودی ندارد.

وی تاکید کرد: بعثی هایی که با داعش همکاری کردند، در عراق جایی ندارند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول