اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حیدر العبادی: با انفجار دیالی نابودی داعش نزدیک‌تر شده است

نخست‌وزیر عراق در پی وقوع انفجار تروریستی در استان دیالی اعلام کرد که این اقدام تروریستی عزم این کشور برای تعقیب و نابودی کامل داعش را جدی‌تر ساخته است.

حیدر العبادی: با انفجار دیالی نابودی داعش نزدیک‌تر شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العالم، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در واکنش به انفجار تروریستی در منطقه خان بنی سعد در استان دیالی اعلام کرد، انفجار مهیبی که دیروز در استان دیالی روی داد، عزم ما برای تعقیب و نابودی کامل داعش را جدی تر می کند.

دفتر نخست وزیری عراق در خصوص این حادثه تروریستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تروریست‌های داعش روز جمعه در استان دیالی عراق دست به یک جنایت هولناک زده‌اند و این اقدام تروریستی آن‌ها نشان می‌دهد، تروریست‌ها از پیروزی‌های به دست آمده به دست نیروهای شجاع و دلیر عراقی در مناطق متعددی از خاک عراق و بخصوص از عملیات آزاد سازی استان الانبار به شدت به خشم آمده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: گروه‌های تبهکار و تروریست داعش در کشور ما دیگر جایی ندارند از این رو آن‌ها را به شدت سرکوب خواهیم کرد، و انتقام خون کشته‌های این اقدام تروریستی را از آنها در جبهه‌های نبرد خواهیم گرفت. جنایات آن‌ها تنها باعث جدی‌تر شدن عزم و اراده ما برای نابودی آن‌ها خواهد بود و وجب به وجب از خاک عراق را از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی خواهیم کرد.

بر اساس آخرین آمار به دست آمده در خصوص حمله تروریستی در استان دیالی در منطقه بازار خان بنی سعد که شامگاه دیروز جمعه روی داد بیش از 115 شهروند عراقی شهید شدند و 170 نفر دیگر نیز زخمی شدند که شدت جراحت بسیاری از این مجروحان وخیم گزارش شده است. به دلیل شدت و موج انفجار علاوه بر مغازه‌هایی که ویران شدند شماری از منازل شهروندان نیز فرو ریخته که این امر باعث مفقود الاثر شدن دستکم 20 نفر از اهالی منطقه شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول