اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر همدان:

دانشجویان پسر همدانی موفق به کسب عنوان در 5 رشته المپیاد ورزشی شدند

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر همدان گفت: 46 دانشجوی پسر دانشگاه پیام نور همدان در 5 رشته دوومیدانی، جودو، کشتی، بسکتبال و کاراته موفق به کسب عنوان شدند.

دانشجویان پسر همدانی موفق به کسب عنوان در 5 رشته المپیاد ورزشی شدند

محمد ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور ورزشکاران همدانی در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته دانشگاه پیام نور استان همدان ورزشکاران پسر این دانشگاه را در قالب 6 تیم به المپیاد ورزشی اعزام کرد.

وی افزود: 46 ورزشکار دانشجوی دانشگاه پیام نور همدان در رشته‌های دوومیدانی،‌ بدمینتون، کشتی، جودو، کاراته و بسکتبال حضور داشتند که نتایج رضایت‌بخشی نیز به دست آوردند.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر همدان ادامه داد: در رشته دوومیدانی علیرضا ذاکری در پرش ارتفاع با ثبت رکورد یک متر و 55 سانتیمتر در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جودو‌کاران دانشجوی همدان نیز دو مدال خوشرنگ المپیاد را از آن خود کردند، افزود: عرفان رشیدی در فینال با حریف البرزی رقابت و گردن‌آویز طلا را از آن خود کرد و مهدی حاتمیان با راهیابی به فینال مقابل حریف تهرانی خود به میدان رفت و با قبول شکست در جایگاه دوم ایستاد.

ناصری خاطر‌نشان کرد: پسران بسکتبالیست‌ دانشگاه پیام نور در مصاف با تیم بسکتبال تهران در رده دوم رقابت‌ها قرار گرفتند و مدال نقره این دوره را کسب کردند.

وی به عناوین کسب شده در رشته کاراته اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان کاراته‌کای دانشگاه پیام نور در این رقابت‌ها موفق شدند یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز را برای کاروان اعزامی به دست آورند.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر همدان تصریح کرد: در رشته کشتی نیز ورزشکاران اعزامی موفق شدند یک مدال طلا و یک مدال برنز را به ارمغان بیاورند.

هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با شرکت یک‌هزار و 300 ورزشکار در 11 رشته ورزشی در استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/89039/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول