اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهری و استانی صورت گرفت

برگزاری چهارمین جشنواره شعر عربی یادمان ولایت در شادگان

چهارمین جشنواره شعر عربی یادمان ولایت با حضور مسئولان شهری و استانی در شادگان برگزار شد.

برگزاری چهارمین جشنواره شعر عربی یادمان ولایت در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، امشب چهارمین جشنواره شعر عربی «یادمان ولایت» در شادگان همزمان با ششمین جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت در جنوب کرمان، با حضور سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان، همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شاعران شهرستان‌های استان و سایر اقشار مختلف شهرستان امشب در محل سالن «ابن‌سکیت» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار شد.

معاون فرماندار شادگان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شادگان، ضمن گرامیداشت هفته ملی کتاب با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های هنرمندان شهرستان شادگان در زمینه شعر و ادب، اظهار کرد: شهرستان شادگان دارای توان و استعداد‌های بالفعل وافر در زمینه شعر، ادب و هنر می‌باشد.

نعمت اله البوغبیش ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: جشنواره شعر عربی یادمان ولایت با هدف گسترش، توسعه و ترویج فرهنگ ولایی و ایثار و شهادت، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و مذهبی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همچنین ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای ارزشی، ولایت مدار و دین دار برگزار شده است.

معاون فرماندار شادگان در پایان عنوان کرد: در این جشنواره عده زیادی از شاعران شهرستان‌های استان خوزستان شرکت داشتند که برخی از شاعران شرکت کننده در جشنواره به شعرخوانی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در پایان به تعداد 10 نفر از برگزیدگان هدایای نقدی و لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/72018/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول