اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله

هفدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان خوسف برگزار شد+ تصاویر

همزمان با هشتم آذرماه، روز ایمنی در برابر زلزله هفدهمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن و جامعه تاب‌آور»، در مدارس شهرستان خوسف برگزار شد.

هفدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان خوسف برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، همزمان با هشتم آذرماه، روز ایمنی در برابر زلزله هفدهمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن و جامعه تاب‌آور»، در مدارس شهرستان خوسف برگزار شد.  

مانور نمادین در دبستان ابن حسام شهر خوسف با حضور مسئولان، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، نیروهای امدادی و خدمات‎رسان برگزار و دانش‎آموزان پس از شنیدن آژیر خطر نحوه پناه‌گیری در نقاط امن کلاس و مدرسه، رسیدگی به مصدومان، امداد و نجات و اطفای حریق و غیره را تمرین کردند.

محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش خوسف هدف از برگزاری این مانور را ارتقای  سطح آمادگی دانش‎آموزان و مدیریت بحران در زمان بروز حادثه اعلام کرد و گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه دانش‎آموزان قرار گیرد فراگیری آموزش‎ها و انتقال به والدین است.

محمد علی صباغی معاون فرماندار خوسف نیز در این مانور با اشاره به اینکه استان و کشور ما از مناطق زلزله‌خیز است، گفت: باید آمادگی خود را حفظ کنیم و با آموزش، مهارت‌افزایی، کار تیمی و برگزاری مانورها در سطح مدارس که جمعیت زیادی از جامعه را در برمی‌گیرد سبب کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله شویم.

لازم به ذکر است، در حاشیه این مراسم کارگاه‎های توجیهی و آموزشی برای دانش‎آموزان، تهیه تدارکات و امکانات به منظور برگزاری مانور توسط معاونان و مربیان پرورشی، مدیران و معاونان و مربیان دفاعی مدارس برگزار شده است.

===============

گزارش از مرتضی صالحی

===============

انتهای پیام/69036/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول