اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

حضور با بصیرت مردم در صحنه‌های انقلاب معادلات دشمنان نظام را تغییر داده است

امام جمعه اندیمشک گفت: حضور با بصیرت مردم در صحنه‌های انقلاب معادلات دشمنان نظام را تغییر داده است.

حضور با بصیرت مردم در صحنه‌های انقلاب معادلات دشمنان نظام را تغییر داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان با گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور با بصیرت مردم در صحنه‌های انقلاب موجب تغییر معادلات و ادبیات دشمنان در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز با وجود سرمای هوا و بارش باران، تصریح کرد: پیام ملت ما به تحلیل‌گران خارجی و داخلی مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از انقلاب در همه شرایط است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: تعهد به اسلام، عدم انحراف از مبانی دینی، تلاش در جهت تحقق محتوای انقلاب، ولایت‌مداری جامعه اسلامی و ساده‌زیستی دولت‌مردانی که انقلاب را هدایت می‌کردند از جمله این عوامل است.

خدامی خاطرنشان کرد: اتحاد و وحدت کلمه، داشتن هدف واحد و رهبری امام راحل از دیگر عوامل پیروزی انقلاب مردم ایران است.

وی یادآور شد: حضور پرشور و با بصیرت مردم در همین راهپیمایی نشان‌دهنده وحدت و اتحاد مردم در مسری انقلاب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها، صف‌آوری در برابر نمایش قدرت آمریکا، صادر شدن انقلاب به کشورهای منطقه و جهان و ایجاد امید در دل مستضعفان و بیدار کردن آنها از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رمز و راز ادامه این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها ایمان، بصیرت، دشمن‌شناسی و تحت امر رهبری بودن است.

امام جمعه اندیمشک خاطرنشان کرد: وجود سلیقه‌های متفاوت نباید موجب برهم زدن اتحاد و وحدت موجود در کشور شود و همه موظف به رعایت این اصل مهم هستیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند و دعوت از همه اقشار برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، گفت: همه باید به قانون احترام گذاشته و از تخریب پرهیز کرده و صرفاً به بیان برنامه‌ها و قابلیت‌های خود بپردازند.

وی در پایان بیان کرد: مردم با توجه به فرمایشات رهبری کسانی را انتخاب کنند که در خط امام (ره) و رهبری، مبانی انقلاب و اسلام باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، راهپیمایان اندیمشکی با وجود بارش باران با شعارهای لبیک یا حسین (ع) مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/72020/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول