اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شاهرود:

نماینده مجلس باید ولایی و ملتزم عملی به نظام اسلامی باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: نماینده‌ای که انتخاب می‌شود، باید از متن مردم، ولایی، مردمی و ملتزم عملی به‌نظام اسلامی باشد.

نماینده مجلس باید ولایی و ملتزم عملی به نظام اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شریفی ظهر امروز در نشست هیأت‌های منتظران موعود شهرستان شاهرود با اشاره به انتخابات حساس پیش رو اظهار کرد: بعد از فتنه 88 ماهیت برخی درون نظام مشخص شد که می‌خواهند قدرت و مقام داشته‌باشند و دنبال قدرت‌طلبی و استحاله فرهنگی از درون نظام هستند.

وی افزود: این افراد دنبال این هستند که بین عالمان و نخبگان، افرادی را شناسایی و به مجلس وارد کنند که باعث تضعیف رهبری شوند و مجلسی مانند مجلس ششم که بیشتر نمایندگان اصلاح‌طلب و کسانی بودند که با نظام اسلامی موافق نبودند، شکل گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این جریان دنبال افرادی است که بتوانند با آمریکا ارتباط برقرار کنند.

شریفی ادامه داد: اندیشه آن‌ها این‌گونه است که هیچ کشوری بدون رابطه با آمریکا نمی‌تواند قدرتمند باشد و با جمهوری اسلامی که شعار آن، «نه شرقی و نه غربی» است و حاکمیت مطلق را از آن خدا می‌داند، مخالف‌ هستند.

وی با اشاره به ویژگی نماینده اصلح گفت: نماینده‌ای که انتخاب می‌شود، باید از متن مردم، ولایی، مردمی و ملتزم عملی به‌نظام اسلامی باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: عده‌ای تلاش دارند تا سرمایه‌ای را به انواع مختلف جمع‌آوری کنند یا با فروش خودروهای مانده در انبار یا خودروهای خارجی با نفع سود ورودی برای عده‌ای خاص، مردم را غافلگیر کنند.

شریفی افزود: بانکی که برای کارهای اقتصادی وام نمی‌دهد، ولی برای خرید انواع خودرو وام می‌دهد، دلیلش این است که سرمایه‌داران پول را برای انتخابات اسفندماه باید جمع‌آوری کنند.

وی با اشاره به موضوع نفوذ از طریق مذاکرات بیان کرد: رهبری با مذاکرات مخالف نیستند، اما نکته اینجاست که باید اقتصاد مقاومتی داشته‌باشیم، تولیدات و صادرات بالا باشد و واردات را کم کنیم و تنها از این طریق می‌توانیم رشد و توسعه داشته‌باشیم و از دنیا بی‌نیاز شویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: عده‌ای می‌خواهند گاز را بفروشند و پولش به ‌حساب آن‌ها بیاید و آدم‌های خود را وارد مجلس کنند و رئیس‌جمهور هم از خودشان باشد.

شریفی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند وقتی گاز و نفت داریم نیاز به انرژی هسته‌ای نداریم، گفت: اقتصاد کشور را وابسته به نفت کردند، امروز که همه‌چیز را وابسته به نفت کردند و فروش نفت پایین آمد و اقتصاد کشور با مشکل مواجه شد، باید با تقویت انرژی هسته‌ای بتوانیم مقاومت کنیم.

وی اظهار کرد: آن‌ها می‌خواهند انرژی هسته‌ای نداشته‌باشیم تا دست به‌سوی بیگانگان دراز کنیم، کشور باید زمینه‌ساز قیام حضرت حجت(عج) باشد و کسانی که فکر خدایی دارند می‌توانند جهان را اداره کنند.

انتهای پیام/74029/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول