اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پس از حذف شدن یاران دژاگه و نکونام از جام امیر قطر

زولا در آستانه اخراج/ انتقادهای شدید علیه نکونام

هواداران العربی قطر پس از حذف شدن تیمشان در رقابت‌های جام امیر قطر خواستار اخراج سرمربی تیم شدند و خرید نکونام را شکست خورده بیان کردند.

زولا در آستانه اخراج/ انتقادهای شدید علیه نکونام

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم العربی قطر شب گذشته به همراه دژاگه و نکونام در مرحله سوم رقابت‌های جام امیر قطر به مصاف الخریطیات رفت. این دیدار پر افت و خیز در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالنی العربی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد تا این شکست العربی را در این فصل ناکام بگذارد.

روزنامه الرایه قطر خبر داد: در نتیجه این شکست هواداران العربی خشمگین شدند و خواستار اخراج جیان‌فرانکو زولا بازیکن اسبق چلسی و مربی تیم شدند.

این نشریه قطری در ادامه نوشت: قرارداد زولا تا پایان فصل آینده است و برای برکناری او باید باشگاه تصمیم بگیرد. به احتمال زیاد در چند روز آینده او اخراج خواهد شد.

این نشریه قطری در ادامه به انتقاد شدید از خریدهای جدید العربی پرداخت و نوشت: هر دو خرید زولا که در زمستان انجام داد محکوم به شکست است زیرا او رود فانی فرانسوی و دوترا برزیلی را کنار گذاشت و به جای آنها آلن سوزا برزیلی و جواد نکونام ایرانی را آورد. اما هر دو آنها نتواسنتد بهتر از آن دو باشند. نکونام هیچ چیزی اضافی را برای العربی انجام نداد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول