اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌و‌هفتم لیگ دسته اول

برگزاری بازی ماشین‌سازی‌ تبریز با مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام(ره)

تیم ماشین‌سازی‌ تبریز در استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام(ره) میزبان تیم مس رفسنجان است.

برگزاری بازی ماشین‌سازی‌ تبریز با مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز فردا میزبان تیم مس رفسنجان است.

کادر فنی تیم ماشین‌سازی ‌تبریز درخواست داده بود که این مسابقه در ورزشگاه گسترش‌فولاد تبریز برگزار شود، پرشدن ظرفیت این ورزشگاه می‌توانست عامل برتری روحی برای تیم ماشین‌سازی شود و تماشاگران با تشویق خود در ورزشگاه کوچک‌تر فشار بیشتری روی تیم مهمان وارد کنند.

رسول خطیبی هم از این ورزشگاه خاطره خوبی داشته و با تیم گسترش‌فولاد در ورزشگاه خانگی این تیم جشن صعود به لیگ برتر گرفته بود.

ماشین سازی‌تبریز حتی برای آشنایی بازیکنان با این ورزشگاه یک جلسه تمرینی خود را نیز در بنیان دیزل برگزار کردند اما شورای تامین استان با برگزاری بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با مس رفسنجان در ورزشگاه گسترش‌فولاد تبریز مخالفت کرده تا ظرف 48 ساعت دومین بازی از این ورزشگاه به استادیوم یادگار امام(ره) انتقال یافت.

حوادث رخ داده در بازی تیم‌های استقلال اهواز با پرسپولیس تهران در اهواز سبب شد با مصوبه شورای تامین در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام آزادگان مسابقات حساس به ورزشگاه‌های اصلی هر شهر انتقال یابند.

انتهای پیام/60017/آ ۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول