اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قاتل نوجوان سیاهپوست آمریکایی، اسلحه خود را به حراج گذاشت

نگهبان سفیدپوست آمریکایی که در سال 2012 یک نوجوان سیاهپوست غیرمسلح را به ضرب گلوله کشته بود، هم‌اکنون اسلحه‌ای را که با آن دست به قتل نوجوان مزبور زده بود، در اینترنت به حراج گذاشته است.

قاتل نوجوان سیاهپوست آمریکایی، اسلحه خود را به حراج گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جرج زیمرمن» نگهبان سفیدپوست آمریکایی که در سال 2012 به سمت «ترایون مارتین» نوجوان سیاهپوست غیرمسلح تیراندازی کرد و او را کشت و سپس تبرئه شد، هم‌اکنون این اسلحه را به حراج گذاشته است.

شبکه «فاکس 35» که با زیمرمن گفت‌وگویی داشته است، اعلام کرد که این تپانچه 9 میلی‌متری که زیمرمن از آن برای به قتل رساندن مارتین در 26 فوریه 2012 مورد استفاده قرار گرفت در اینترنت به حراج گذاشته شد.

این نگهبان سفیدپوست در اینباره گفت: «من اخیراً این اسلحه را از وزارت دادگستری پس گرفته‌ام. آنها بعد از دادگاه و بعد از آنکه تبرئه شدم، آن را از من گرفته بودند».

وکیل خانواده مارتین در بیانیه‌ای گفت: «بنیاد ترایوین مارتین به مأموریت خود برای پایان دادن به خشونت‌های احمقانه مرتبط با اسلحه در آمریکا متعهد است. ما قصد داریم که در این فصل انتخابات (ریاست‌جمهوری)، تلاش‌های خود در این زمینه را بیشتر کنیم و این بنیاد هیچ اظهارنظری درباره اقدامات آن مرد (زیمرمن) ندارد».

زیمرمن در این‌باره می‌گوید: «من یک فرد آمریکایی آزاد هستم. من می‌توانم با دارایی‌های خود هرکاری که می‌خواهم انجام دهم».

طبق این گزارش، حراج اینترنتی این اسلحه ساعت 11:00 صبح روز پنجشنبه (امروز) آغاز می‌شود و قیمت پایه در نظر گرفته شده 5 هزار دلار است.

قتل نوجوان سیاهپوست که در آن زمان حدود 17 سال سن داشت، و متعاقب آن تبرئه شدن زیمرمن، موجی از اعتراضات را در سراسر آمریکا به راه انداخت و تظاهرات گسترده‌ای در سراسر این کشور و حتی برخی کشورهای خارجی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول