استقلال خوزستان جام قهرمانی را بالای سر برد

تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از برتری مقابل ذوب‌آهن، جام قهرمانی را بالای سر برد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ذوب‌آهن با برتری 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. با توجه به پیروزی پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک، شاگردان ویسی موفق شدند با تفاضل گل بیشتر عنوان قهرمانی را به دست آورند.شاگردان ویسی بعد از برتری جام قهرمانی را بالای سر بردند.بازیکنان استقلال هنگامی که جام را بالای سر بردند، پرچم مدافعان حرم را هم در دست داشتند و به نوعی جام را به شهدای مدافعان حرم تقدیم کردند.انتهای پیام/آ
جام
20:45 - 24 اردیبهشت 1395

2 بازنشر
15 بازدید



1 پاسخ