اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان خبر داد

اجرای طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم ماسال

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از اجرای طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم ماسال به عنوان شهرستان پایلوت در این استان خبر داد.

اجرای طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حمیدرضا امیری صبح امروز در جلسه واگذاری شبکه نیکوکاری به مردم این شهرستان اظهار کرد: طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم طبق اساسنامه کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدا هدف کمیته امداد اداره روند کاری این نهاد توسط مردم بوده است، تصریح کرد: برای اجرای طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم شهرستان ماسال پایلوت شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: با واگذاری شبکه نیکوکاری کمیته امداد به مردم، به تدریج حوزه‌های اشتغال و ساخت منازل مسکونی مددجویان نیز به مردم سپرده می‌شود.

امیری، جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های صدقات را از جمله نمونه‌های موفق در راستای اجرای طرح واگذاری مذکور عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان نیز در نشست مذکور با بیان اینکه در این استان 115 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند، اظهار کرد: گیلان از این نظر جزو پنج استان نخست کشور به لحاظ حجم مددجو است.

محمد برزگر افزود: با واگذاری امور شبکه نیکوکاری به مردم،‌ صدقات جمع‌آوری شده از هر محله، برای مستمندان و نیازمندان همان محل هزینه می‌شود.

وی واگذاری شبکه نیکوکاری کمیته امداد به مردم را از اقدام‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد شفافیت در عملکرد کمیته امداد یکی دیگر از مزایای طرح واگذاری محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با اجرای این طرح بر میزان کمک‌های مردمی نیز افزوده شود.

فرماندار ماسال نیز در نشست مذکور گفت: 27 درصد جمعیت ماسال زیرپوشش کمیته امداد هستند و این شرایط برای شهرستان مناسب نیست.

محمود قاسم‌نژاد مشارکت فعال مردم در رسیدگی به مشکلات نیازمندان را از جمله راهکارهایی دانست که می‌تواند زمینه بهبود بیش از پیش وضعیت معیشتی مددجویان را فراهم کند.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای بهتر طرح مذکور، یادآور شد: تغییر رویکردها همواره با حساسیت‌هایی همراه است، بنابراین باید اهداف و شاخصه‌های اصلی سازمان در جریان این تغییر رویکردها کم و کمک به مستمندان با وقفه مواجه نشود.

انتهای پیام/2300/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول