اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

مهمترین اولویت فرمانداری ساوجبلاغ توسعه خدمات‌رسانی به مردم است

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف ساوجبلاغ مهمترین اولویت است.

مهمترین اولویت فرمانداری ساوجبلاغ توسعه خدمات‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از دو طرح عمرانی فرهنگی در شهر کوهسار ساوجبلاغ با بیان اینکه مسؤولان باید برای توسعه خدمات به مردم از تمام توان و امکانات استفاده کنند، بیان داشت: توسعه خدمات به مردم و به ویژه در مناطق کمتر برخوردار باید به عنوان یکی از مهمترین وظایف مدیران در دستگاه‌های مختلف باشد.

وی ادامه داد: شناسایی نیازها و مطالبات مردم و همچنین رفع کمبودها و مشکلات یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود تا بتوانیم با رفع کمبودها میزان رضایت‌مندی مردم را ارتقا دهیم.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه امروز طرح زیست محیطی مرکز جمع‌آوری و ساماندهی زباله و یک باب کتابخانه عمومی در کوهسار افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

پالیزگیر تأکید کرد: شورا و شهرداری کوهسار برای توسعه خدمات به مردم تعامل بسیار خوبی را با هم دارند و این نشان‌دهنده دلسوز بودن مدیران بوده که ارتقای خدمات به مردم را مهمترین وظیفه خود می‌دانند.

وی راه‌اندازی این دو طرح را از مهمترین مطالبات و نیازهای مردم دانست و عنوان کرد: در خصوص پسماند مردم در این منطقه با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودند که با راه‌اندازی مرکز جمع‌آوری و ساماندهی زباله مشکل مردم در این زمینه مرتفع خواهد شد.

به گفته این مسؤول، تمامی مناطقی که فاقد ایستگاه موقت زباله هستند باید به این مهم تجهیز شوند و این یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها است.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه روزانه حدود 15 تن زباله در بخش چندار این شهرستان جمع‌آوری می‌شود،‌ گفت: جلوگیری از پراکنده شدن زباله‌ها در حاشیه دره‌ها و کوه‌ها نیز مهمترین عاملی است که باید به آن توجه داشت که می‌تواند در ایجاد مشکلات زیست محیطی تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول