اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

مسؤولان در مواجهه با دشمن برخورد منفعلانه نداشته باشند

امام جمعه بروجرد گفت: مسؤولان نظام در مواجهه با دشمن برخورد منفعلانه نداشته باشند.

مسؤولان در مواجهه با دشمن برخورد منفعلانه نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران روزه‎دار این شهرستان اظهار کرد: مسؤولان نظام باید در مواجهه با دشمن موضعی مقتدرانه داشته باشند.

وی تاکید کرد: لحن و ادبیات گفت‌وگوی مسؤولان در مواجهه با دشمن خصوصا آمریکا باید همچون رهبر انقلاب با صلابت و قاطع باشد.

خطیب جمعه بروجرد به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مسؤولان نظام اشاره و عنوان کرد: در این دیدار بخش قابل توجهی از سخنان رهبر حکیم انقلاب به رفع یک توهم و خیال باطل اختصاص یافت.

ترابی خاطر نشان کرد: برخی‎ها به دنبال توهم ایجاد شده می‎پندارند که میان حق و باطل پل زد و بین جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وساطت برقرار کرد.

وی با اشاره به توجیه خیانت آشکار آمریکا در نقض برجام از سوی برخی افراد ادامه داد: این در حالی است که بدعهدی و عدم پایبندی آمریکا به تعهدات برجام همچون روز روشن است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار مسؤولان کشوری از تکرار غیر واقعی برداشته شدن تحریم‎ها منع کرده است.

ترابی اضافه کرد: با وجودی که جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود و حتی بیش از آن را در روند برجام عملیاتی و اجرای کرده است، هیچ‎کدام از تعهدات آمریکا در این باره انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ گاه از خصومت با جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته و نمی‎دارد، تصریح کرد: آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، حاکمیت اسلام در کشور و استقلال ملت ایران مخالف است.

خطیب جمعه بروجرد کوتاه آمدن از برخی مواضع و اصول با هدف برقرای رابطه دوستی آمریکا با کشور ایران را تصوری نادرست خواند و گفت: مادامی آمریکا دست از دشمنی و عداوت با جمهوری اسلامی ایران برمی‎دارد که ملت ایران از دین، عزت، شرف و استقلال خود دست بردارند.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص یاوه‎گویی ترامپ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره و تاکید کرد: رهبر حکیم انقلاب عملی شدن برخی تهدیدها مبنی بر پاره کردن برجام از سوی آمریکایی‎ها را با آتش زدن برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران پاسخ داده‎اند.

وی به ضرورت قاطعیت مسؤولان در مواجهه با دشمن به تاسی از صلابت و قاطعیت رفتار و گفتار رهبر فرزانه انقلاب تاکید و عنوان کرد: مسؤولان نظام و کشور باید در موضعی قاطعانه برای طرف مقابل در عمل به تعهدات خود در روند برجام وقت و مهلت تعیین کنند.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: مسؤولان نظام و کشور همچنین به این مهم توجه کنند که رفتار منفعلانه و سخن گفتن از موضع ضعف دشمن را گستاخ می‎کند.

انتهای پیام/85012/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول