اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

آثار خدمات دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: آثار خدمات ارزنده و عملی دولت باید در زندگی تک تک شهروندان خصوصا روستائیان ملموس و نمایان باشد.

آثار خدمات دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش فین اظهار داشت: فین از ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی خوبی برخوردار است که باید برای خدمت به مردم و استفاده بهینه شهروندان این منطقه شکوفا گردد.

وی افزود: مردم فین حق دارند از خدمات دولت بهره‌مند شوند و لایق بهترین خدمات‌رسانی و امکانات هستند که وطیفه مسؤولان است در این مسیر حرکت نمایند و موانع پیشرفت بخش فین را برطرف سازند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال جوانان و تامین آب مردم در روستاها از اولویت‌های کاری قرار دارد که اگر امروز در این خصوص چاره‌اندیشی نشود با بحران روبرو خواهیم شد.

مرادی ادامه داد: آب یکی از الزامات حیات است و بدون این عنصر گرانبها نمی‌توانیم در جهت توسعه و عمران اقدام کنیم به همین خاطر باید برای حفظ آب و مدیریت مصرف از هم اکنون اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده و فرهنگ‌سازی کنیم.

وی همچنین با حضور در میان مردم فین در محل مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) طی سخنانی بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و افزود: آثار خدمت دولت باید در زندگی مردم ملموس و قابل لمس باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در این سفر یک روزه با حضور در محل گلزار مطهر شهدای فین با شهدای شهر فین تجدید پیمان کرد.

انتهای پیام/3264/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول