اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سلیمی در گفت‌وگو با فارس:

مخالفان بیلبوردهای ضدآمریکایی فراموش کرده‌اند «داعش» با سرمایه چه کسانی تجهیز می‌شود

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: ظاهراً مخالفان نصب بیلبوردهای ضدآمریکایی در سطح شهر فراموش کرده‌اند که گروه‌های تکفیری ازجمله داعش با سرمایه دولت‌های متحد آمریکا در منطقه آموزش می‌بینند و تجهیز می‌شوند.

مخالفان بیلبوردهای ضدآمریکایی فراموش کرده‌اند «داعش» با سرمایه چه کسانی تجهیز می‌شود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه قبله آمال عده‌ای در داخل غرب است، گفت: در جریان مذاکرات هسته‌ای نیز همین عده آب دهانشان راه افتاده و تصور می‌کردند غرب اکسیر نجات‌بخش کشور است.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز همین عده علیه نصب بیلبوردها و بنرهای با مضمون تقبیح حقوق بشر آمریکایی در هفته موسوم به این عنوان هجمه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: گویا این عده از خیانت‌ها و صدمات بی‌شمار آمریکا به کشورمان غافل شده‌اند.

*مخالفان بیلبوردهای ضد آمریکای فراموش کرده‌اند تکفیری‌ها با سرمایه چه کسی تجهیز می‌شوند

سلیمی از کودتای 28 مرداد، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران با 290 سرنشین، تحریک صدام به حمله و ادامه جنگ علیه ایران و هم‌پیمانی آمریکا با رژیم صهیونیستی به‌عنوان بزرگ‌ترین دشمن منطقه‌ای ایران به عنوان گوشه‌هایی از خصومت‌های آمریکا با ایران یاد کرد و گفت: ظاهراً مخالفان نصب بیلبوردهای ضد آمریکای در سطح شهر فراموش کرده‌اند که گروه‌های تکفیری با سرمایه دولت‌های دوست آمریکا در منطقه آموزش می‌بینند و تجهیز می‌شوند.

 

*آمریکا حامی رژیم عامل فاجعه مناست

وی به حمایت آمریکا از رژیم سعودی اشاره کرد و با یادآوری نقش این رژیم در فاجعه منا که به قربانی شدن بیش از 400 نفر از هموطنانمان منجر شد، اظهار داشت: وحشی‌گری آمریکایی‌ها در زندان‌های ابوغریب و گوآنتانامو از دیگر نمونه‌های رسوایی در عرصه حقوق بشر است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی از حمایت آمریکا از قاتلان مردم یمن در بمباران‌های هوایی این کشور سخن گفت و تصریح کرد: آمریکا پس از انقلاب اسلامی نیز به تشویق منافقان و تروریست‌های داخلی جهت ترور مردم و مسئولان پرداخت که از جمله نتایج آنها شهادت 72 تن از دولتمردان، نمایندگان و چهره‌های خدوم در فاجعه انفجار هفتم تیر، ترور مقام معظم رهبری و ترور 17 هزار تن از مردم کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه منتقدان نصب بیلبوردهای ضد آمریکایی در سطح تهران چشمان خود را بر روی جنایات آمریکا در عراق، سوریه و افغانستان بسته‌اند خاطرنشان کرد: تکفیری‌ها با تجهیز از سوی متحدان آمریکا در منطقه مردم غیرنظامی و بی‌دفاع منطقه را در مساجد و تکایا قطعه قطعه می‌کنند.

سلیمی با یادآوری مخالفت این غرب‌زدگان با نصب تابلوهای «صداقت آمریکایی» در زمان مذاکرات هسته‌ای و عهدشکنی‌های مکرر آمریکا در مذاکرات گفت: این عده آن زمان نیز می‌گفتند که امروز روز آشتی با گرگ است.

*مخالفان بیلبوردها اسلحه‌ آمریکایی‌ها را شاخه زیتون می‌بینند

وی ادامه داد: گویا منتقدان نصب بیلبوردهای ضد آمریکایی در تهران، عینک دیگری به چشم خود زده‌اند و اسلحه‌های آمریکایی‌ها را گل و شاخه زیتون می‌بینند که باید به آنها گفت چشم‌های خود را باید بشویند و به گونه‌ای دیگر بنگرند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با ابراز شگفتی از تصور اینکه آمریکا که همواره به دنبال خدعه و نیرنگ و جنایت است از در آشتی با ما در بیاید، گفت: منتقدان نصب بیلبوردهای ضد آمریکایی در سطح شهر باید مطالعات تاریخی خود را افزایش دهند و به خاطر منافع جناحی منافع ملی را قربانی نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول