اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی اردبیل:

60 مرکز مشاوره تخصصی در اردبیل فعال است

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 60 مرکز مشاوره تخصصی در حوزه‌های مختلف در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

60 مرکز مشاوره تخصصی در اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد ستاری عصر امروز در همایش سلامت روانی و اجتماعی دختران و توسعه پایدار در بهزیستی اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه حفظ و ارتقا سلامتی افراد جامعه به ویژه دختران به عنوان رکن اصلی در تشکیل خانواده برای ما مهم است، بر همین اساس سعی کردیم تا در بخش‌های مختلف گروه‌ها و مراکز مشاوره‌ای منظمی را راه‌اندازی کنیم تا بسیاری از آسیب‌ها و دغدغه‌ها از بین برود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 مرکز مشاوره تخصصی اعم از مشاوره‌های خانواده، تحصیلی، تربیتی، اختلالات روانی، عمومی و... خدماتی را به هموطنانمان ارائه می‌کنند، تصریح کرد: این مراکز مشاوره‌ای تمام تلاششان بر این است تا بتوانند آسیب‌ها و دغدغه‌های افراد جامعه را مورد بررسی و دقت نظر قرار دهند تا با یک رویکرد واقع‌بینانه زمینه برای حل مشکلات و دغدغه‌ها بیش از گذشته فراهم آید.

مدیرکل بهزیستی استان با یادآوری اینکه در توانمندسازی دختران به عنوان تأثیرگذارترین نسل در تربیت نسل شایسته در سال‌های آینده اهتمام جدی وجود دارد تا در کنار ارتقا نشاط و شادابی آنها بتوانیم زمینه تربیت و تعالی مناسب آنها را فراهم کنیم، گفت: ما همواره تلاش می‌کنیم تا از سرمایه‌ها و داشته‌های خودمان برای توانمندسازی جامعه زنان و دختران به ویژه در مناطق روستایی استفاده کنیم.

ستاری با بیان اینکه ما امروز در بحث آسیب‌های اجتماعی با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی از باب طلاق، نبود اشتغال و برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و از همه مهمتر بزه‌های مرتبط با اعتیاد روبه‌رو هستیم، افزود: در وهله اول باید شناخت کاملی از این آسیب‌ها انجام شده و در مراحل بعد بتوانیم دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌نگاه ما سالم‌سازی فضا برای حضور شایسته بانوان و دختران در عرصه‌های مختلف اجتماعی است تا بتوانند به دور از برخی هیجانات و شرایط کاذبی که درست شده زمینه یک تحول و پویایی واقعی در جامعه فراهم آید.

ستاری با گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت دختر را هدیه آسمانی برای خانواده‌ها معرفی کرد و از والدین خواست در نگهداری و صیانت از این دردانه‌های خلقت بیش از گذشته توجه به مؤلفه‌های تربیتی تعالی دختران داشته باشند.

انتهای پیام/62006/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول