اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور:

171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا است

دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور گفت: در سراسر کشور 171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا و تکمیل است.

171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز منتقمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی خیرساز در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 171 پروژه ورزشی در سراسر کشور با مساحت 560 هزار مترمربع به دست خیرین در حال ساخت و تکمیل است که استان هرمزگان در کل کشور رتبه سوم را داراست.
 
وی با بیان این که 15 پروژه ورزشی در هرمزگان به دست خیرین ورزش در حال ساخت و تکمیل است، افزود: وزارت ورزش و جوانان بنا دارد تا تصدی‌گری در حوزه ورزش را به طور کامل به بخش خصوصی و یا خیرین واگذار کند و در این بخش عمدتا بر نظارت و کیفیت ارائه برنامه‌ها متمرکز شود.
 
دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار کشور ادامه داد: معتقدیم که در حوزه ورزش هنوز از ظرفیت خیرین در استان‌های مختلف استفاده مطلوبی نشده و باید در این حوزه شاهد کارهای هر چه بیشتری باشیم چرا که ساخت فضاهای ورزشی تأثیر بسیاری بر سلامت جامعه داشته و از سازه ورزشی استفاده‌های زیادی می‌توان برد.
 
منتقمی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان در صدد ایجاد ستاد خیرین ورزش‌یار در کشور و ارتقای کمیته‌های خیرین در استان‌ها به مجمع خیرین در آنها است تا بتواند دامنه فعالیت‌های خیرین را در حوزه ورزش گسترش داده و برخی از حمایت‌ها و نیازهای خیرین را به طور بهتری پوشش دهد.
 
وی تأکید کرد: اگر خیری 30 درصد یک پروژه ورزشی را انجام دهد می‌تواند نام خود و یا هر فرد دیگری را بر روی پروژه تکمیل شده قرار دهد و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه همکاری خوبی با خیرین دارد.
 
مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: روش اداره مکان ورزشی ساخته شده توسط خیرین نیز به صورت هیأت امنایی خواهد بود و اعضای آن را خیر تعیین می‌کند و تنها نظارت بر کیفیت و نوع اجرای برنامه‌های ورزشی در این اماکن را وزارت ورزش انجام می‌دهد و مدیریت و انتصاب مدیر بر این مجموعه‌ها نیز به خیر سپرده شده است.
 
منتقمی همچنین از تلاش‌های مجمع خیرین ورزش‌یار استان هرمزگان تقدیر کرد و گفت: ظرفیت بسیار خوبی در استان هرمزگان در زمینه مشارکت خیرین برای تکمیل فضاهای ورزشی نیمه تمام وجود دارد و اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌ها در این زمینه می‌تواند کمک قابل توجهی در این بخش و رشد ورزش حرفه‌ای در استان باشد.
 
انتهای پیام/3264/ن30/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول