اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

تهران قهرمان مسابقات جودوی کارگران کشور در زنجان شد

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تهران قهرمان مسابقات جودوی کارگران کشور در زنجان شد.

تهران قهرمان مسابقات جودوی کارگران کشور در زنجان شد

رسول احدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مسابقات جودوی قهرمانی کشور با نام گرامیداشت هفته دولت و با شرکت 24 تیم سوم و چهارم شهریورماه در زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های تهران، خراسان شمالی و زنجان مقام‌های اول تا سوم مسابقات را به دست آوردند، افزود: این مسابقات در حالی به پایان رسید که تیم تهران توانست با کسب 2 مدال طلا 2 نقره و یک برنز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در این رقابت‌ها تیم خراسان شمالی با 2 مدال طلا و یک برنز به نایب قهرمانی رسید، افزود: در این رقابت‌ها تیم زنجان هم با یک طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد.

احدی تصریح کرد: در بخش انفرادی این مسابقات که با شرکت 24 تیم از 24 استان کشور در شهر زنجان برگزار شد و در وزن 60- کیلوگرم کیوان بهرامی مقام اول از خوزستان سعید نادری از تهران مقام دوم و حمید رضا واثقی از اصفهان و سعید عینی‌لو از زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در وزن 66- قاسم نوری‌زاده از لرستان مقام اول، حمید عمرانی از تهران مقام دوم و مهدی کیوان پناه از خراسان رضوی و میثم خنک‌دار از مازندران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی گفت: در وزن 73- محمد مهدی نریمان لو از خراسان شمالی مقام اول، مهدی خان احمدلو از زنجان مقام دوم، محمد نیک‌آبادی از لرستان و محمد سعیدی از تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

احدی همچنین به نتایج وزن 81- کیلوگرم نیز اشاره کرد و گفت: در این وزن الیاس علی‌اکبری از خراسان شمالی مقام اول و مهدی خان احمدلو از زنجان مقام دوم و یاسر شهبازی از ایلام و محمدحسن طالب بگی از اراک به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی با بیان اینکه در در وزن 90- وحید نوری از تهران مقام اول، مصطفی نیم روزی خراسان رضوی مقام دوم و محسن رضایی از البرز و پیمان منفرد از زنجان مقام سوم مشترک را به دست آوردند، اضافه کرد: در وزن 100- حمیدرضا سجادی فرد از تهران مقام اول و مجتبی نیک بین خراسان رضوی مقام دوم و حامد رشیدی خراسان شمالی و میثم صادق‌نیا از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: در وزن 100+ کیلوگرم محسن مهری از زنجان مقام اول، سید حسین آموزگار از گیلان مقام دوم و مهدی داوران از آذربایجان شرقی و محسن هادئی از همدان به مقام سوم مشترک دست یافتند. 

احدی تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها استان تهران با کسب 2 مدال طلا 2 مدال نقره و 1 مدال برنز مقام اول تیمی و خراسان شمالی با کسب 2 مدال طلا و یک مدال برنز مقام دوم تیمی و زنجان به عنوان استان میزبان با کسب 1 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز مقام سوم تیمی را کسب کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این رقابت‎ها با همکاری هیأت ورزش کارگری استان زنجان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان 3 و 4 شهریورماه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهر زنجان برگزار شد و نفرات اول تا سوم مشترک این مسابقات برای اعزام به رقابت‌های جهانی لیتوانی به اردو دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/73005/ک40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول