اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

میرزاده:

هیچ مسئولی در دانشگاه آزاد در برابر عملکرد قابل دفاع خود سکوت نکند/ تمدید انتخاب رشته‌های بدون آزمون تا 15 مهر

رئیس دانشگاه آزاد گفت: مهلت انتخاب رشته بدون آزمون رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تا 15 مهرماه تمدید شد.

هیچ مسئولی در دانشگاه آزاد در برابر عملکرد قابل دفاع خود سکوت نکند/ تمدید انتخاب رشته‌های بدون آزمون تا 15 مهر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، هفتاد و ششمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد صبح امروز به ریاست حمید میرزاده و با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور ریاست هیات موسس و هیات امنا در واحد تهران شمال، به تقدیر از دانشجویان نمونه در این برنامه اشاره کرد و گفت: حدود 50هزار مترمربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی در این روز افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت و کیفیت بالاتری پیش برود.

میرزاده به جلسه شب گذشته ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور و طرح آمایش دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد به منظور رعایت عدالت در بررسی کیفیت آموزشی، برای همه دانشگاه‌ها استانداردهای یکسان برقرار شود.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به تخلفات در دانشگاه‌های غیرانتفاعی و برخی دانشگاه‌های وابسته به دولت، اظهار داشت: دیشب در این جلسه از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای ستاد نقشه جامع علمی کشور خواستم به موضوع جذب غیرقانونی کارشناسی ارشد بدون آزمون در برخی از این دانشگاه‌ها رسیدگی کنند.

مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌های دانشگاه آزاد به ارائه گزارش عملکرد سه ساله سازمان مرکزی و استان‌ها پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد نیز با تشکر از همکاران خود در هیات رئیسه، تاکید کرد: هیچ معاونت و مدیریتی، در برابر عملکرد قابل دفاع خود سکوت نکند.

وی از اعضای هیات رئیسه خواست صرفه جویی و کاهش هزینه ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد با ارائه گزارشی از برگزاری گردهمایی مدیران ورزشی دانشگاه آزاد در تبریز خبر داد و ابراز امیدواری کرد در این همایش، سیاست‌های دانشگاه در زمینه توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و درون دانشگاهی به خوبی ابلاغ شود.

در ادامه جلسه، سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد گزارشی از مصوبات کمیسیون شماره 2 هیات رئیسه ارائه کرد.

طبق پیشنهاد این کمیسیون، مقرر شد معاونت دانشجویی و فرهنگی پیگیری کند تا براساس آیین نامه ای به جهت تسهیل امر ازدواج، اماکن دانشگاه با رعایت ضوابط شرعی و شئونات اسلامی در اختیار دانشجویان، کارکنان و فارغ التحصیلان دانشگاهی قرار گیرد.

همچنین مقرر شد شرایط تقسیط شهریه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ترم اول، برای ورودی‌های جدید مهیا شود. این دانشجویان برای استفاده از شرایط تقسیط شهریه می‌توانند به واحدهای محل ثبت نام مراجعه کنند.

براساس گزارش مرکز سنجش و پذیرش و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مقرر شد مهلت انتخاب رشته بدون آزمون رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تا روز 15 مهرماه تمدید شود. این ثبت‌نام در سایت www.azmoon.org انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول